صنعت، معدن، تجارت

برخورد با افزایش ۷۰ درصدی بلیت هواپیما/ برخی سوء استفاده می کنند

سمنان- معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با افزایش ۷۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما برخورد شده است، گفت: در پیگیری ها مشخص شد که درج قیمت ها اشتباه بوده و اصلاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد مهدی برادران ظهر چهارشنبه در ششمین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان با بیان اینکه در شرایطی که فضا غبار آلود است برخی افراد سو ء استفاده می‌کنند، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت با اهتمام ویژه به موضوع مقابله با کالاهای تقلبی ورود کرده و اجازه سو ءاستفاده را به افراد نمی‌دهد.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه بررسی بلیت هواپیماها به ما این نکته را گوشزد کرد که افزایش ۷۰ درصدی در این زمینه اعمال شده است، افزود: بعد از بررسی‌ها مشخص شد که یک شرکت در اعلام قیمت اشتباه کرده و به شدت با آن برخورد شد تا قیمت‌ها اصلاح شود.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه و با بیان اینکه اصلاح یارانه‌ها یک اقدام مهم و جسورانه بود، تاکید داشت: نفع مصرف‌کننده در اصلاح یارانه‌ها لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه اصلاح ارز ترجیحی برای رفع فساد و رانت اقدامی ویژه بود، تاکید داشت: سود اجرای این طرح برای مردم و همه آحاد جامعه خواهد بود.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ضرورت دارد واحدهای تولیدی در شرایط فعلی انصاف را رعایت و از گران‌فروشی پرهیز کنند، ابراز کرد: رعایت حقوق مصرف کننده از جمله مهمترین الزامات در این برهه است.

برادران همچنین به حادثه متروپل و ضرورت هوشیاری در برابر حوادث نیز اشاره کرد و گفت: ایمنی و به‌روز رسانی ماشین‌آلات واحدهای تولیدی یکی از الزاماتی است که در وزارت صمت نیز به آن توجه می‌شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا