انرژی

افتتاح پروژه آبرسانی به شهر ترکالکی گتوند تا دو هفته آینده

مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه در مجموع ۷۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان گتوند در حال اجرا است، گفت: پروژه آبرسانی به شهر ترکالکی تا دو هفته آینده وارد مدار می شود.

محمد رضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای پروژه های آبرسانی  در شهرستان گتوند اظهار کرد: در شهرستان گتوند تلاش خواهیم کرد تا با اجرای این پروژه ها مشکل خاصی در این شهرستان نباشد.

وی افزود: اسناد مناقصه مخزن ۳ هزار متر مکعبی صالح شهر از امروز شروع خواهد شد؛ مجری طرح و معاون آبفا باید اسناد مناقصه را آماده کنند تا روند اجرایی این مخزن انجام شود.

۷۰ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در گتوند در حال اجراست

کرمی نژاد تصریح کرد: پروژه آبرسانی به شهر ترکالکی تا دو هفته آینده وارد مدار می شود؛ همچنین اصلاح شبکه شهر سماله انجام شده و در مجموع ۷۰ میلیارد تومان پروژه برای شهرستان گتوند در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: مشکلات آبی در برخی از روستاهای شعیبیه شوشتر نیز روز گذشته بررسی شد و برخی روستاها که مشکل پمپ و خط انتقال تا دو کیلومتر را دارند بزودی مشکل آن ها برطرف می شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه پیگیری ها و تلاش های سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در پروژه های آبفا این دو شهرستان قابل تقدیر است، افزود: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری هیچ روستای بدون آبی در استان نداشته باشیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا