بانکبانک و بیمه

برگزاری جلسه تبیین طرح جامع عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی به همت بانک سرمایه

جلسه تبیین و تشریح طرح جامع عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی با حضور نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در بانک سرمایه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد فتحی، نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و دبیر اجرایی قرارگاه ۲۱ تیر، علی شیرازیان، مشاور اجرایی ستاد و مدیر دبیرخانه قرارگاه ۲۱ تیر و جانشین رئیس شورا و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سرمایه در روز سه شنبه مورخ ۱۷ خرداد در محل این بانک سرمایه ماه برگزار شد، طرح جامع عفاف و حجاب در دستگاه های اجرایی مورد تشریح و تبیین قرار گرفت.

نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و دبیر اجرایی قرارگاه ۲۱ تیر با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: در خصوص مساله مهم عفاف و حجاب مدیران و کارکنان همه دستگاه های کشوری و لشگری باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فتحی در ادامه از اجرای بخشنامه های ارتقاء سطح عفاف و حجاب در بانک سرمایه قدردانی کرد و افزود: انتظار می‌رود با بهره گیری از ایده و ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی، نظارت بیشتری بر اجرای آیین نامه ها و دستورالعملهای تدوین شده صورت پذیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا