انرژی

برق ۱۳ مشترک اداری در خوزستان قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از قطع برق ۱۳ مشترک اداری شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف برق و با استناد به مصوبه هیات وزیران برق این ۱۳ اداره قطع شد.

همچنین بخوانید

علی خدری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: رعایت دستورالعمل ابلاغی مصرف برق ادارات، مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی برق در ساعات اداری و ۶۰ درصدی پس از وقت اداری، ضروری است و باید مورد توجه همه دستگاه‌ها قرار بگیرد.

وی افزود: با استناد به مصوبه هیات وزیران، برق ۱۳ مشترک اداری شهرهای مختلف استان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف برق قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: مشترکان پرمصرف ثبت شده از شهرهای رامهرمز، دزفول، شوشتر، بندر امام، ایذه، ماهشهر و مسجدسلیمان بوده‌اند که مصرفشان بیش از دو برابر الگوی مصرف تعیین شده بود.

خدری عنوان کرد: با توجه به افزایش دما در خوزستان و لزوم رعایت الگوی مصرف، این ادارات به اخطارهای شرکت توزیع برق بی توجه بودند و از این رو برق آن‌ها قطع شد.

وی ادامه داد: مصرف لحظه‌ای همه مشترکان در بخش‌های مختلف اداری، خانگی، کشاورزی و صنعتی قابل رصد است و از این رو هیچ بخشی نمی‌تواند بر خلاف آنچه تعریف شده عمل کند.

خدری در پایان تصریح کرد: مشترکان اداری که بیش از ۲ برابر الگو، مصرف داشته و به اخطارها و پیام‌ها مبنی بر مدیریت مصرف، بی توجه باشند برق آن‌ها قطع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا