انرژی

اختصاص ۲۰۰ میلیارد بودجه برای تکمیل فاضلاب چادگان

وزیر نیرو گفت: در مصوبه سفر رئیس‌جمهور به اصفهان بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل فاضلاب شهرستان چادگان دیده شده است تا فاضلاب این شهرستان تکمیل شود.

همچنین بخوانید

علی‌اکبر محرابیان، امروز(پنجشنبه، ۲۶ خردادماه) در شورای اداری شهرستان چادگان، اظهار کرد: مردم منطقه چادگان سنگربان اقتصاد کشور هستند، زیرا عمده اقتصاد این منطقه برمبنای کشاورزی و توریسم است و خدمت‌گزاری به آن‌ها افتخار ماست.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دارد، گفت: در شهرستان چادگان، چند موضوع مهم مطرح شد که باید برای آن تصمیم‌گیری شود. یکی از مهم‌ترین موضوعات شهرستان، تکمیل مسیر دو بانده اصفهان به چادگان است، زیرا میزان تردد مردم و مسافران به این منطقه زیاد بوده و اقتصاد این شهرستان به اقتصاد توریسم گره خورده است که تکمیل این زیرساخت و راه، باعث افزایش حضور گردشگران می‌شود و امنیت تردد مردم را نیز افزایش می‌دهد. در مصوبه هیئت دولت اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح تأمین خواهد شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، وزیر نیرو تصریح کرد: بیمارستان چادگان نیز یکی از موضوعات مهمی است که اعتبار لازم را برای تکمیل و تجهیز آن در نظر خواهیم گرفت تا مشکلات ناشی از نبود زیرساخت‌های بهداشتی در شهرستان رفع شود.

محرابیان با اشاره به موضوع تأمین آب شهرستان چادگان و روستاهای آن، گفت: طرح جهاد آبرسانی با هدف تأمین آب شرب پایدار ۱۰ هزار روستا در حال اجرا است. در قالب این طرح، آبرسانی به ۲۲ روستا از شهرستان چادگان انجام و اعتبار مورد نیاز آن تأمین می‌شود تا در این شهرستان آب پایدار برای تمام روستاها وجود داشته باشد.

وی گفت: در مصوبه سفر رئیس‌جمهور به اصفهان بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل فاضلاب شهرستان چادگان دیده شده است تا فاضلاب این شهرستان تکمیل شود. برای تکمیل فاضلاب “رزوه” نیز مجوز ماده ۲۳ گرفته شده تا این پروژه انجام شود.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: استان اصفهان در پک خورشیدی دو برابر خواهد شد و باید این سهم بیشتر در مناطق عشایری از جمله شهرستان چادگان توزیع شود.

انتهای پیام 

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا