اقتصاد کلان

حجاج خوزستانی با ۸ پرواز به سرزمین وحی می‌روند

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه تاکنون سه پرواز از فرودگاه اهواز به خانه خدا انجام شده است، گفت: تاکنون همه پروازهای حجاج بدون هیچ مشکلی و با ظرفیت ۲۶۰ مسافر در هر پرواز انجام شده‌اند.

مهدی رزاز در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پرواز حجاج خوزستانی به سرزمین وحی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حجاج خوزستانی امسال در قالب ۸ پرواز و ۱۵ کاروان برای انجام مناسک حج تمتع راهی سرزمین وحی می‌شوند.

وی افزود: این تعداد پرواز از فرودگاه بین المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز و توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: تاکنون سه پرواز از فرودگاه اهواز به خانه خدا انجام شده است و امروز نیز پرواز چهارم حجاج به سرزمین وحی انجام خواهد شد.

رزاز عنوان کرد: همه خدمات در بحث ورود و خروج، خدمات ترمینالی و دیگر خدمات برای حجاج در فرودگاه بین المللی اهواز مهیا است و هیچ مشکلی برای پذیرایی از آن‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: تاکنون همه پروازها بدون هیچ مشکلی از نظر ترمینالی و مسافری و با ظرفیت ۲۶۰ مسافر در هر پرواز انجام شده‌اند و امیدواریم باقی پروازها به سرزمین وحی نیز به همین شکل انجام شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا