بانکبانک و بیمه

قرارداد بانک سامان با ۲ بانک اروپایی


قرارداد بلندمدت (فاینانس) میان بانک سامان و دانسکه بانک دانمارک روزگذشته به امضا رسید.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، براساس این قرارداد، منابع مالی بانک دانمارکی به مبلغ ۵۰۰ میلیون یورو برای تأمین مالی پروژه‌هایی که مجوزهای لازم را اخذ کرده‌اند، تخصیص می‌یابد.

براساس این گزارش، این قرارداد در جریان سفر سیداحمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی و محمد خزاعی رییس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی کشورمان به اتریش به همراه ۹ بانک ایرانی دیگر با این بانک به امضا رسید.
گفتنی است، این قرارداد، دومین قرارداد اروپایی پسابرجام است که ساعاتی پس از امضای قرارداد یک میلیارد یورویی بانک سامان و۱۳ بانک دیگر با «اوبر بانک» اتریش به امضا رسیده است.
 
بانک سامان با اوبربانک اتریش قرارداد همکاری منعقد کرد
قرارداد بلندمدت تأمین مالی میان بانک سامان و«اوبر بانک» اتریش به امضا رسید.
این قرارداد به ارزش یک میلیارد یورو برای تأمین مالی پروژه‌های بخش خصوصی و دولتی کشورمان، پس از دریافت مجوزهای لازم اخصاص خواهد یافت.
براساس این گزارش، بانک سامان به همراه ۱۳ بانک ایرانی دیگر در چارچوب توافق بانک مرکزی کشورمان با اوبربانک، موفق به امضاء این قرارداد شده است.
گفتنی است، قرارداد با اوبربانک اتریش نخستین قرارداد تأمین مالی بانک‌های ایرانی با بانک‌های اروپایی پس از برجام است.
مشتریان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره استفاده از این فرصت، می‌توانند به شعب منتخب ارزی بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند یا ازطریق شماره تلفن‌های ۲۳۰۹۵۵۰۱-۰۲۱ و ۲۳۰۹۵۵۰۴-۰۲۱ یا ایمیل [email protected] پرسش‌ها و درخواست‌های خود را مطرح کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا