بانکبانک و بیمه

هم‌افزایی میان روابط عمومی بانک‌ها در جهت پیشبرد اهداف نظام بانکی

همزمان با برگزاری جلسه کمیسیون مشترک مدیران روابط عمومی بانکهای دولتی و نیمه دولتی، بر لزوم هم‌افزایی میان روابط عمومی بانکها در جهت پیشبرد اهداف نظام بانکی تاکید شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، کمیسیون روابط عمومی بانکهای دولتی و نیمه دولتی به صورت ماهیانه تشکیل می گردد و اعضای این کمیسیون به بررسی مسائل مشترک می پردازند.
بانک توسعه تعاون میزبانی این نوبت را بر عهده داشت و مدیران روابط عمومی بانک‌های سپه، کشاورزی،  رفاه کارگران، صادرات، ملی، صنعت و معدن، قرض الحسنه مهر ایران، تجارت، ملت، پست بانک،  مسکن و صندوق کار آفرینی امید در این جلسه حضور یافتند.
در این جلسه اعضای کمیسیون بر لزوم هماهنگی و هم افزایی بانکها برای پیشبرد اهداف شبکه بانکی در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مشتریان و عموم مردم تاکید نمودند و از سوی دیگر تداوم آموزش ها و ارائه نکات کاربردی برای عموم به منظور ارائه خدمات موثر مورد بررسی قرار دادند.
در ادامه مباحث مربوط به نقش بانکها در حوزه مسئولیت اجتماعی و موضوعات فرهنگی مواردی بود که در دستور کار این جلسه قرار گرفت.
همزمان با پیشرفت ها در حوزه‌های متنوع بانکی، لزوم هماهنگی و هم افزایی بانکها برای اطلاع رسانی موثر و تبلیغات خدمات نوین و آموزش های همگانی بیشتر احساس می شود. از این رو مدیران روابط عمومی بانکها به ویژه بانکهای دولتی و نیمه دولتی در پی هم افزایی و همفکری برای توسعه سطح آگاهی عموم جامعه از خدمات راهگشای بانکی هستند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا