کسب و کار

بهترین سیگنال های فارکس در ایران

سیگنال های فارکس روشی های هستند که افراد از این  طریق آن قصد دارند تا از این بازار بزرگ کسب درآمد کنند. در اینجا قصد داریم تا با بررسی دقیق سیگنال های فارکس و نحوه استفاده از آن، به معایب و مزایآ آن پرداخته و دلیل استفاده افراد از این روش را در بازار فارکس بررسی کنیم. همچنین قصد داریم تا با مقایسه آموزش فارکس با سیگنال فارکس این دو را بررسی کرده و راه های کسب درآمد از فارکس را بررسی کنیم.

بازار فارکس چیست؟

بازار فارکس بزرگترین بازار مالی جهان است که روزانه بیش از ۷ تریلیون دلار در این بازار تبادل ارز صورت می‌گیرد.این بازار همانند یک صرافی بوده و امکان تبدیل ارز کشورها را در یک شبکه بین بانکی می‌دهد. در بازار Forex بانک های مرکزی و بانک های بزرگ در نقش بزرگان این بازار در آن حضور داشته و حجم عظیمی از تبادل ارزی در این بازار مربوط به این گروه می‌شود. ما معامله گران فارکس نیز به عنوان بخشی از این بازار شناخته می‌شویم. البته حجم معاملات ما معامله گران بسیار کم بوده اما به دلیل بزرگی این بازار می‌توانیم از مزیت های بسیار خوب آن بهره مند شویم.

سیگنال فارکس چیست؟

سیگنال های فارکس را می‌توان یک ایده و توصیه از طرف افرادی دانست که خود را متخصص در زمینه بازارهای مالی بویژه بازار فارکس می‌دانند. این توصیه های خرید معمولا همراه با تاریخ انقضا بوده و باید در زمان مشخص خرید انجام شود. سیگنال های فارکس به عنوان یک راهکار در بازار فارکس در جهت عبور از تحلیل جفت ارزهای فارکس شناخته می‌شوند. سیگنال ها به عنوان یک نوآوری به افرادی که از تحلیل و بررسی جفت ارزهای فارکس ترس دارند کمک می‌کند تا از این طریق اقدام به کسب درآمد از طریق سیگنال های فارکس کنند. سیگنال های فارکس خوب یا بد به شما افراد کمک می‌کنند تا میزان فعالیت خود را در بازار فارکس افزایش داده و سریعتر وارد معاملات شوند. البته به دلیل اینکه فارکس یک بازار پرنوسان و سریع می‌باشد، نمی‌توان از سیگنال های فارکس انتظار زیاد داشت و با کمترین تاخیر در دریافت هر سیگنال امکان مدیریت صحیح معامله خود وجود ندارد.

همچنین بخوانید

انواع سیگنال های فارکس

برخی از سیگنال های خرید و فروش فارکس به صورت خودکار بوده و توسط نرم افزارها و یا اندیکاتورهای مختلف صادر می‌شوند. این سیگنال ها توسط استراتژی های مختلفی توسط شده و حتی توسط اکسپرت متاتریدر نیز قابل دریافت می‌باشد. به این نوع سیگنال های فارکس، سیگنال های خودکار گفته میشود و توسط انسان معمولا صادر نمی‌شوند. برخی از سیگنال های دیگر فارکس به صورت دستی بوده و افراد حرفه ای و با تجربه فارکس در جهت ارائه خدمات سیگنال فارکس اقدام به تحلیل بازار فارکس کرده و نقاط خرید و فروش را به اعضا خود معرفی می‌کنند.

انواع سیگنال های فارکس

معمولا سیگنال دستی فارکس به صورت حق عضویت بوده و در یک کانال یا گروه تلگرام برای اعضا قرار داده می‌شود. فرد سیگنال دهنده با بررسی روزانه بازار فارکس، به صورت دقیق نقطه ورود و خروج از معامله و نام جفت ارز را به کاربران گفته و به صورت مداوم سیگنال های خود را بررسی می‌کند. همچنین نکات مربوط به مدیریت سرمایه را نیز به اعضا خود گفته و این موارد مهم را قبل از ورود به هر معامله به آنها اعلام خواهد کرد.

برخی از سیگنال های فارکس نیز به صورت رایگان توسط برخی افراد در کانال، پیج ها و سایت ها مربوط به فارکس ارائه شده و مسئولیتی نیز در این باره قبول نخواهد کرد. البته همه این روش های دریافت سیگنال هم مفید و هم مضر بوده و باید قبل از ورود به این کانال ها و استفاده از سیگنال های فارکس این افراد به نکات مهم توجه داشته باشید.

آیا سیگنال های فارکس مفید است؟

سیگنال های فارکس قطعا یکی از راه های کسب درآمد از بازار فارکس بوده اما سوال این است که آیا سیگنال فارکس مفید است یا خیر. قطعا این سوال به شرایط مختلفی بستگی داشته اما اینجا نکته مهمی در این رابطه وجود دارد و آن این است که شما از چه کسی سیگنال های فارکس را دریافت می‌کنید؟ قطعا مهمترین نکته قبل از دریافت سیگنال های فارکس این مورد بوده و باید به سابقه افراد سیگنال دهنده فارکس دقت داشته باشید. معمولا برخی از این افراد به دلیل عدم کسب سود از فارکس دست به ایجاد کانال سیگنال فارکس کرده و با دریافت حق اشتراک سیگنال خرید و فروش در فارکس می‌دهند. در چنین شرایطی با دریافت این سیگنال ها قطعا حساب معاملاتی خود در فارکس از دست داده و دچار ضرر و زیان های بسیاری خواهید شد.

سیگنال فارکس

افراد زیادی هم هستند که از طریق سیگنال های فارکس کلاه برداری کرده و سیگنال های اشتباهی را به افراد می‌دهند. این دسته از افراد ممکن است تا با دریافت حق اشتراک کانال سیگنال فارکس خود، پس از مدتی دیگر سیگنال ارائه نداده و یا سیگنال های قبلی آنها نیز خالی از اعتبار باشند. حتما توجه داشته باشید که قبل از دریافت سیگنال های فارکس فرد سیگنال دهنده معتبر باشد و سابقه سیگنال های خود را بدون ویرایش قبلی در دسترس شما قرار داده باشد.

سیگنال یا آموزش فارکس؟

همان طور که گفته شد سیگنال های فارکس یکی از راه های کسب درآمد از این بازار می‌باشد. اما با توجه به اینکه امکان دریافت سیگنال های نامعتبر در این روش بسیار زیاد بوده و به دلیل عدم شناخت مسائل مربوط به ورود و خروج از معامله، امکان مدیریت معامله توسط شما عملا قابل انجام نیست. برای این منظور بهتر است بجای انتخاب راه های ساده تر مانند سیگنال های فارکس، یکبار برای همیشه راه صحیح تری را در بازار فارکس انتخاب کنید.

قطعا تبدیل شدن به یک معامله گر فارکس از طریق آموزش های صحیح فارکس می‌تواند شما را در بازار فارکس ماندگار کند. هنگامی که شما به یک معامله گر حرفه ای در بازار فارکس تبدیل شوید، این خود شما هستید که با تحلیل درست وارد هر معامله شده و به دلیل شناخت درست از ورود و خروج ها، امکان مدیریت معاملات را در هر شرایطی خواهید داشت. به همین دلیل بهتر است با مشاهده آموزش های فارکس راه مطمئنی را در فارکس انتخاب کنید. یکی از آکادمی های آموزش دهنده فارکس در ایران آکادمی مجیدی راد است که با تجربه چندین ساله خود در بازار فارکس، آموزش های فارکس را برای شما عزیزان ارائه کرده است. در این دوره ها استاد محسن مجیدی راد بازار فارکس را به صورت صفر تا صد به دانشجویان خود آموزش داده و به صورت کامل تا کسب سود از این بازار در کنار دانشجویان خود خواهد بود. این دوره ها به صورت رایگان و جامع بوده و امکان دریافت آن از طریق وبسایت آکادمی مجیدی راد فراهم خواهد بود.

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا