بورسبورس کالا

رونمایی از «زرفام» در تابلوی بورس کالا

معاملات ثانویه هفتمین صندوق سرمایه گذاری طلا از امروز چهارشنبه ۸ تیر آغاز می شود. پذیره نویسی این صندوق سرمایه گذاری طی دو روز و در روز ۱۰ خرداد به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) و به نقل از کالاخبر ، مدیریت بازارهای مشتقه و صندوق های کالایی بورس کالای ایران از شروع معاملات ثانویه صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای زرفام آشنا در نماد معاملاتی “زرفام” از امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۵ خبر داد.

انجام معاملات واحدهای صندوق زرفام که نوع آن صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر گواهی سپرده سکه طلا (ETF) بوده و موسسان آن، سبدگردان سهم آشنا، گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا و کارگزاری سهم آشناهستند، به صورت برخط از طریق کارگزاران دارای مجوز امکان پذیر است.

در بند دیگری از این اطلاعیه اشاره شده که «صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سهم آشنا» به عنوان بازارگردان موظف به اجرای تعهدات خود مطابق با تعهدنامه بازارگردانی است و این صندوق براساس مقررات، اساسنامه و امیدنامه خود فعالیت خواهد کرد.

پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری پشتوانه طلا زرفام آشنا به عنوان هفتمین صندوق طلایی بورس کالا از ۹ خرداد سال جاری در بورس کالای ایران آغاز شد و در دومین روز پذیره نویسی با استقبال سرمایه گذاران کل واحدهای این صندوق به فروش رسید تا نماد زرفام در کنار نمادهای طلا، زر، عیار، گوهر، کهربا و مثقال بر تابلوی بورس کالای ایران قرار گیرد.

رونمایی از «زرفام» در تابلوی بورس کالا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا