بورسبورس اوراق

شاخص بورس ۷۱۹ واحد افت کرد


شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۷۱۹ واحدی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۶میلیارد و ۱۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۶۲۱میلیارد تومان در بیش از ۳۵۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۷۱۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۱۳هزار و ۷۱۷واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، صنیع پتروشیمی خلیج فارس و پتروشیمی نوری شد و در مقابل شرکت‌های فجر انرژی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری غدیر و مبین انرژی خلیج فارس با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۹۷۲میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۹۸۰میلیارد تومان در ۲۲۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۴۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی آهن و فولاد غدیر ایرانیان، بانک دی و پلیمر آریا ساسول شد و در مقابل شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، تولید برق عسلویه مپنا و اعتباری ملل بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا