بانک و بیمهبیمه

پیام تبریک به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بیمه اتکایی امین

موسی رضایی­ در پیامی سالروز تأسیس بیمه اتکایی امین را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه اتکایی امین، موسی رضایی در این پیام بر دیپلماسی اقتصادی و گسترش بازار همراه با تعامل هر چه بیشتر با ارکان صنعت بیمه تأکید کرده است. متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم تیر ماه، یادآور روزی است که بیمه اتکایی امین، با هدف حمایت از بیمه­ گران و بیمه­ گذاران صنعت بیمه پا به این عرصه گذاشت. بیمه اتکایی امین به همراه سهامداران، اعضای هیأت مدیره و کارکنان خود فراز و فرودها دیده است و اکنون نهال دیروز به درختی ثمربخش بدل شده و هر روز پربارتر از گذشته شده است.

بر کسی پوشیده نیست از ایامی که تحریم­ های ظالمانه­ ای بر کشور عزیزمان تحمیل شد نقش بیمه­ های اتکایی بویژه بیمه اتکایی امین به عنوان اولین شرکت تخصصی اتکایی در صنعت بیمه بیش از پیش بر همگان آشکار شد و اکنون در پناه قدرت لایزال الهی و همت و حمایت ارکان شرکت بر بسیاری از مسائل و مشکلات فائق آمده و در مسیر رو به رشد قرار گرفته است.

بی گمان، بیمه اتکایی امین جایگاه امروز خود را مرهون همه عزیزانی است که از گذشته تاکنون با تلاش و زحمات خود، حرکت این شرکت‌ را در مسیر درست تضمین کرده‌اند.

بیمه اتکایی امین در تجربه جدید فعالیت خود با اتخاذ رویکردهای توسعه­ ای برنامه ­ها، راهبردها و اهداف کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت و حضور فعال در دیپلماسی اقتصادی در صدد گسترش بازار و تعامل هر چه بیشتر با ارکان صنعت بیمه است و این مهم فقط با همت و تلاش همکاران ارزشمند و فداکار میسر می­شود.

اینجانب از طرف خود و به نمایندگی از اعضای هیأت مدیره، فرارسیدن نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه اتکایی امین را به تمامی ذینفعان شرکت تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه­ سار عنایات باریتعالی و حمایت و همراهی سهامداران، همکاران گرانقدر در صنعت بیمه و تلاش مضاعف پرسنل خدوم ، بتوانیم در تحقق اهداف عالیه شرکت گام برداریم.

در پایان از خداوند متعال، سربلندی، موفقیت و ماندگاری هرچه بیشتر را برای سهامداران و همه همکاران پرتلاشم آرزومندم.

 

                                                                                                                                                            موسی رضایی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا