بانک و بیمهبیمه

صفر تا صد نقش بیمه تکمیلی برای درمان سرطان

پوشش بیماری سرطان در بیمه تکمیلی، بسیار وسیع‌تر و مناسب‌تر از سایر انواع بیمه است. افرادی که از بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند، خیال راحت‌تری در هنگام ابتلا به بیماری‌های سخت خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بر اساس آمارها، بیماری سرطان بعد از بیماری‌های قلبی و عروقی، دومین عامل مرگ‌و‌میر افراد در ایران است. هزینه‌های مربوط به درمان سرطان هر روز نسبت به روز قبل افزایش می‌یابد و همه مردم نمی‌توانند از عهده مخارج آن برآیند. در چنین شرایطی،‌ تهیه بیمه تکمیلی برای درمان این بیماری لازم و ضروری به نظر می‌رسد. بیمه تکمیلی برای درمان سرطان نقشی بسیار پر رنگ و مهم ایفا می‌کند.

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی جامع درباره پوشش بیماری سرطان در بیمه تکمیلی ارائه کنیم. اگر شما نیز به‌دنبال بهترین طرح و پوشش برای درمان این بیماری صعب‌العلاج هستید،‌ پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

همچنین بخوانید

پوشش هزینه‌های درمان سرطان توسط بیمه؛‌ بهترین بیمه درمانی کدام است؟

میزان پوشش بیمه برای درمان بیماری سرطان در شرکت‌های بیمه مختلف کاملاً متفاوت است. سؤالی که بسیاری از افراد دارند،‌ این است که شرکت‌های مختلف بیمه چه مقداری از هزینه‌های درمان بیماری سرطان را پوشش می‌دهند؟ معمولاً‌، بیمه‌های پایه مانند تأمین اجتماعی،‌ بیمه سلامت و همچنین خدمات درمانی، بخش کوچکی از این هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند؛ بنابراین بهترین راه‌حل برای کاهش مخارج درمانی سرطان، ‌استفاده از بیمه تکمیلی آسماری sos است.

پوشش بیماری سرطان در بیمه تکمیلیپوشش بیماری سرطان در بیمه تکمیلی، بسیار وسیع‌تر و مناسب‌تر از سایر انواع بیمه است. افرادی که از بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند، خیال راحت‌تری در هنگام ابتلا به بیماری‌های سخت خواهند داشت. در ادامه، میزان پوشش طرح‌های مختلف بیمه‌های پایه برای درمان سرطان را بررسی می‌کنیم.

پوشش بیمه تأمین اجتماعی در درمان بیماری سرطان

بیمه تأمین اجتماعی یکی از بیمه‌های پایه است که کمک فراوانی به افراد مبتلا به بیماری سرطان می‌کند. با مراجعه به مراکز طرف قرارداد این سازمان، تأمین اجتماعی موظف است تا بخشی از هزینه‌های درمانی بیمارها (معمولاً‌ ۳ تا ۱۰ درصد) را بپردازد. اما اگر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی مراجعه کنید، تا ۹۰ درصد هزینه‌های شیمی‌درمانی توسط بیمه پرداخت خواهد شد.

همچنین هزینه‌های تأمین دارو، تزریق، هزینه‌های پاراکلینیکی و بخشی از مبلغ لوازم مصرفی درمان نیز توسط این سازمان قابل جبران خواهد بود. بیمارستان‌های ملکی تأمین اجتماعی بسیار محدود و معمولاً شلوغ هستند و شاید لازم باشد مدت‌ها در صف انتظار درمان منتظر بمانید؛ بنابراین، پیشنهاد ما استفاده از یک بیمه تکمیلی برای درمان سرطان با سقف پوشش مناسب است.

سقف پوشش بیمه برای درمان بیماری سرطان

پوشش بیمه سلامت در درمان بیماری سرطان چگونه است؟

اگر برای درمان بیماری سرطان به مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی طرف قرارداد بیمه سلامت مراجعه کنید، تقریباً همه هزینه‌های شیمی‌درمانی را این بیمه پرداخت می‌کند. شرکت بیمه سلامت یکی دیگر از بیمه‌های پایه کشور است. این بیمه، همچنین تا ۹۰ درصد از هزینه‌های تأمین داروهای ایرانی را نیز به بیمارها پرداخت می‌کند. اگر داروی خارجی مد نظر شماست، معادل مبلغ داروی ایرانی آن توسط بیمه پوشش داده می‌شود.

نکته بسیار مهم، درمان سرطان در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی است. برخی از افراد به کیفیت و زمان‌بندی خدمات ارائه شده در برخی از این بیمارستان‌ها اعتماد ندارند. این افراد نیز می‌توانند از بیمه تکمیلی آسماری برای درمان سرطان و سایر بیماری‌ها سخت استفاده کنند. شرکت آسماری سال‌هاست که خدمات شایسته‌ای به هم‌وطن‌ها ارائه می‌کند. از خدمات دیگر این شرکت می‌توان به بیمه بدنه یا شخص ثالث در مناطق آزاد اشاره کرد.

پوشش بیماری سرطان در بیمه تکمیلی؛ بهترین راه کاهش هزینه‌های درمان

همواره پیشگیری بهتر از درمان است. بیمه‌های درمانی پایه، مشکل‌ها و محدودیت‌های فراوانی در درمان بیماری سرطان دارند. استفاده از خدمات بیمه تکمیلی، روشی هوشمندانه و عاقلانه برای کاهش محسوس هزینه‌های درمان بیماری سرطان است. سقف پوشش درمان سرطان در شرکت‌های مختلف ارائه‌دهنده بیمه تکمیلی متفاوت است.

همواره بخشی از هزینه‌های درمان را بیمه‌های پایه پرداخت می‌کنند. مازاد این هزینه‌ها را می‌توانید توسط یک بیمه تکمیلی جامع و مناسب پوشش دهید. شرکت آسماری، بیمه تکمیلی برای درمان سرطان را به دو صورت گروهی (شرکتی) و بیمه تکمیلی خانواده به هم‌وطنان عزیز ارائه کرده است.

پوشش بیماری سرطان در بیمه تکمیلی آسماری

پوشش بیماری سرطان در بیمه تکمیلی خانواده آسماری چگونه است؟

طرح‌های یکتا و برنا در بیمه تکمیلی خانواده آسماری، از بهترین روش‌ها برای کاهش هزینه‌های مربوط به بیماری سرطان هستند. با استفاده از بیمه تکمیلی خانواده، می‌توانید درمان خود را در بیش از ۳۰۰۰ مرکز پزشکی طرف قرارداد این بیمه در کشور آغاز کنید. با خرید طرح‌های یکتا و برنا، هزینه شیمی‌درمانی،‌ سایر جراحی‌های مرتبط با سرطان، عمل پیوند ریه، کلیه و مغز استخوان تا سقف پوشش ۱٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال با فرانشیز ۱۰ درصد ارائه می‌شود. همچنین،‌ برای خدمات تشخیصی و پاراکلینیکی نیز در طرح یکتا سقف ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ و در طرح برنا ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.

پوشش بیماری سرطان در بیمه تکمیلی آسماری بسیار وسیع و مناسب است. در بیمه خانواده، هزینه‌های خدمت بیماری کرونا نیز پوشش داده می‌شود. همچنین در مناطق آزاد کشور، خدمات گسترده‌ای همچون استعلام بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و آتش‌سوزی نیز ارائه می‌شود که هم‌وطنان عزیز می‌توانند از خدمات آن‌ها استفاده کنند.

پوشش بیماری سرطان در بیمه تکمیلی شرکتی آسماری

این‌روزها درمان بیماری سرطان نسبت به گذشته راحت‌تر صورت می‌گیرد. نکته مهم، هزینه‌های بالای درمان این بیماری است. برای مبارزه با سرطان، بهترین راه استفاده از پوشش‌های درمانی مختلف در بیمه تکمیلی شرکتی آسماری است. در بیمه گروهی، خدمات زیر تحت پوشش قرار می‌گیرند:

  • خدمات بستری بیمار و جراحی‌های عمومی مانند شیمی‌درمانی
  • خدمات جراحی‌های تخصصی مربوط به سرطان شامل پیوند استخوان، ریه و کلیه
  • هزینه‌های پاراکلینیکی مانند سونوگرافی و اسکن‌ها
  • پوشش وسیع هزینه‌های تشخیصی و آزمایشگاهی
  • هزینه تأمین داروهای مختلف و ویزیت پزشک

طرح‌های پلاتینی پلاس با سقف پوشش ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال برای درمان سرطان شامل شیمی‌درمانی و همچنین سقف ۱٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال برای جراحی‌های تخصصی، یکی از بهترین طرح‌ها برای کاهش هزینه‌های درمان سرطان است. این طرح بهترین بیمه تکمیلی برای درمان سرطان محسوب می‌شود. ( طرح‌های دیگری نیز وجود دارد که با توجه به حق بیمه پرداختی، تعهدات متغیر می باشد.)

کاهش هزینه درمان سرطان با بیمه تکمیلی آسماری

نکات مهم درباره خرید بیمه تکمیلی برای درمان سرطان

در هنگام سلامتی خود، باید به فکر آینده و بیماری‌های احتمالی باشیم. یک نکته بسیار مهم درباره خرید بیمه تکمیلی برای درمان سرطان این است که حتماً باید بیمه را پیش از ابتلا به این بیماری صعب‌العلاج خریداری کرد. اگر از پس ابتلا به سرطان بیمه تکمیلی بخرید، هزینه‌های درمان تحت پوشش این بیمه قرار نمی‌گیرد. با توجه به این موضوع، پیشنهاد می‌کنیم که از همین حالا با خرید یک بیمه تکمیلی مناسب، برای آینده خود سرمایه‌گذاری کنید.

کاهش هزینه‌های درمان بیماری سرطان با بیمه تکمیلی آسماری

در این مقاله با نقش بیمه تکمیلی برای درمان سرطان و انواع پوشش آن آشنا شدیم. شرکت بیمه آسماری با پشتوانه قدرتمند بیمه کمک رسان ایران (SOS)، بهترین ارائه‌دهنده خدمات بیمه تکمیلی با پوشش وسیع بیماری سرطان در کشور است. این شرکت معتبر، بیشترین مراکز طرف قرارداد و همچنین بالاترین سقف پوشش را به مردم عزیز ارائه می‌دهد.

با استفاه از پوشش بیماری سرطان در بیمه تکمیلی آسماری،‌ خیال خود را بابت هزینه‌های سرسام‌آور درمان این بیماری راحت کنید. برای انتخاب طرح بیمه مناسب خود، همین حالا می‌توانید با شماره تلفن  ۰۲۱۴۳۴۱۷ تماس بگیرید و با مشاوران و بخش پشتیبانی مجموعه در ارتباط باشید.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا