انرژی

تلاش می‌کنیم تا پایان امسال روستای بدون آب در خوزستان نداشته باشیم

معاون بهره برداری آب شرکت آبفا خوزستان از بهره برداری طرح آبرسانی به ۳ روستا و کلنگ زنی آبرسانی به ۳۸ روستای شرق شعیبیه در شهرستان شوشتر خبرداد.

محسن قمشی در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به ۳ روستای بخش شرق شعیبیه شوشتر با حضور سردار خادم سید الشهداء فرمانده قرارگاه کربلا که امروز، ۱۲ تیرماه انجام شد، اظهار کرد: به برکت دولت سیزدهم پروژه های آبرسانی به روستاهای خوزستان آغاز شده است و با تکمیل این پروژه ها مشکل کمی و کیفی آب در روستاهای استان نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وی افزود: در شهرستان شوشتر سه بخش آبرسانی روستایی داریم که در بخش گرگر برای ۷۱ روستا و در بخش غرب شعبییه ۳۳ روستا و در شرق برای ۳۸ روستا پروژه آبرسانی اجرا شده است.

معاون بهره برداری آب شرکت آبفا خوزستان بیان کرد: در مجموع با اجرای پروژه های آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۱۴۲ روستا در شهرستان شوشتر از نعمت آب شرب با کیفیت بهره مند می شوند که اعتبار پروژه ها در مجموع ۶۴۰ میلیارد تومان است.

قمشی با اشاره به افتتاح آبرسانی به ۳ روستای بخش شعیبیه تصریح کرد: امروز پروژه آبرسانی سه روستای چمتر خان، پرزینستان و شهرک مختاری با اجرای ۳ هزار متر خط انتقال و اعتبار ۳ میلیارد تومان افتتاح و آبرسانی به این سه روستا اجرایی شده است.

وی با اشاره به فعالیت آبفا در اجرای پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: سپاه حضرت ولیعصر و قرارگاه کربلا در روند اجرایی این پروژه ها همراه آبفا هستند.

معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با شعار محرومیت زدایی بر روی کار آمده است و تا امروز در بخش محرومیت زدایی، پروژه‌های آبرسانی در روستاهای کرخه، شادگان، آبادان و اندیکا، غیزانیه، شوشتر، دهدز، شعیبیه، حمیدیه، هفتکل و دشت آزادگان با جدیت آغاز شده است و تلاش ما این است تا پایان سال ۱۴۰۱ روستای بدون آب در خوزستان نداشته باشیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا