انرژی

لزوم برنامه‌ریزی برای کمترین خسارت در دامپروری، آب شرب و کشاورزی در تابستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: تمامی دستگاه‌های متولی در تابستان پای کار باشند تا با یک برنامه‌ریزی کمترین خسارت را در بخش دامپروری، آب شرب و کشاورزی داشته باشیم.

همچنین بخوانید

آقارضا فتوحی روز دوشنبه ١٣ تیرماه در جلسه مدیریت مصرف آب استان با بیان اینکه باید در تابستان در مسائل دامپروری، آب شرب و کشاورزی کمترین خسارت را داشته باشیم، اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی که در خوزستان باید مورد توجه قرار گیرد، مدیریت مصرف منابع آبی موجود در استان است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها در استان بویژه در حوضه کرخه باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرند تا بتوانیم به کشاورزان کمک کنیم و از این مرحله با یک برنامه ریزی و کمترین خسارت، عبور کنیم.

فتوحی با اشاره به بیمه محصولات کشاورزی عنوان کرد: بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی به صورت ویژه پای کار باشند که در بحث بیمه بخشی از محصولات کشاورزی مشکلی به‌وجود نیاید.

وی ادامه داد: در خصوص مه پاش‌ها نیز سازمان جهاد کشاورزی با هماهنگی بنیاد مستضعفان سریع‌تر این موضوع را به نتیجه برساند که در بحث دام‌ها و گاومیش‌ها هیچگونه خسارتی نداشته باشیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا