کسب و کارگردشگری

اقامتی فراموش‌نشدنی همراه با آرامش در هتل میامی مشهد

برای گردشگری که به مشهد سفر می‌کند نزدیکی به حرم امام رضا می‌تواند یک شاخصه مهم برای رزرو هتل باشد اگر جزو این دسته از افراد هستید مرجع رسمی رزرو هتل و اقامتگاه سفربازی به شما هتل میامی مشهد را معرفی می‌کند که هم فاصله پنج دقیقه‌ای با خودرو تا بارگاه رضوی دارد، هم این هتل به مهمانان خود خدمات و امکانات باکیفیت و مقرون به صرفه ارایه می‌دهد و هم فاصله آن تا مراکز خرید بسیار کم است؛ مواردی که احتمالا برای بسیاری از مسافران اهمیت زیادی دارد و هتل میامی مشهد همه آن‌ها را با هم یک‌جا دارد.

مشخصه‌های عالی هتل سه ستاره میامی مشهد به همین جا خلاصه نمی‌شود چراکه این هتل به دلیل قرارگیری در خیابان امام رضا- همان خیابان منتهی به حرم امام رضا- دسترسی خیلی خوبی به وسایل حمل‌و‌نقل عمومی مانند اتوبوس‌های تندرو و مترو دارد.

اگر سفربازی بخواهد در یک نگاه اجمالی درباره مسافت هتل میامی مشهد با مکان‌های مهم برای گردشگران توضیح دهد بهتر است بدانید که از این هتل تا ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی مشهد ۱۵ دقیقه و تا ترمینال مسافربری ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله وجود دارد. البته دسترسی شما به مراکز خرید هم آسان است چراکه شما می‌توانید به راحتی از این هتل به مراکز خرید الماس شرق و هفده شهریور برسید و به دلیل نزدیکی و دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی از گردش‌های شهری خود لذت ببرید.

همچنین بخوانید

نوبتی هم که باشد نوبت صحبت از اتاق‌های هتل میامی مشهد است. هتل میامی مشهد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ با ۳۹ اتاق در پنج طبقه آغاز کرده که واحدهای اقامتی آن از یک تا سه تخت ظرفیت پذیرش مهمان دارند. در کنار سایر امکانات خوب هتل، کارکنان کارآزموده هتل میامی نیز خدمات فوق‌العاده‌ای را به شما ارایه می‌دهند.

با این توضیح که هتل میامی اتاق‌های استانداردی دارد که دکوراسیون مدرن و مجلل آن فقط یک گوشه از ویژگی‌های آن است از همین روست که واحدهای اقامتی این هتل تایید شده از سوی سازمان گردشگری و میراث فرهنگی است. رستوران ایرانی، روم سرویس، کافی‌شاپ، خدمات CIP و جکوزی از دیگر امتیازهای مثبت این هتل است، بنابراین شک نداشته باشید با اسکان در هتل میامی مشهد لحظاتی فرح‌بخش را تجربه خواهید کرد. شاید هم جزو آن دسته از افراد باشید که به دنبال اقامتی لوکس هستید و گوشه ذهن شما رزرو هتل مجلل درویشی مشهد است، قبول که اسکان در این هتل پنج ستاره لذتبخش است اما اگر می‌خواهید هتلی با امکانات خوب و در عین حال با قیمت مناسب‌تر انتخاب کنید سفربازی به شما هتل میامی مشهد را پیشنهاد می‌کند.

تنوع واحدهای اقامتی هتل میامی مشهد هم به گونه‌ای است که دست شما به راحتی برای انتخاب اتاق مدنظر باز است تا با توجه به سلیقه و نیازهای شخصی‌تان انتخاب کنید. امکانات داخل اتاق‌ها هم عالی است؛ تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، یخچال، صندوق امانات در اتاق، سیستم IPTV، سشوار، کمد لباس، آباژور، دراور، میز ناهارخوری و سیستم پخش مرکزی فیلم فقط تعدادی از امکاناتی است که در واحدها وجود دارند. در ادامه سفربازی انواع اتاق‌های هتل میامی به همراه امکانات آن‌ها را به شما معرفی می‌کند تا با اطمینان، رزرو خود را نهایی کنید.

دو تخته دابل برای یک نفر

متراژ اتاق‌های دو تخته دابل هتل میامی مشهد برای یک نفر در هتل میامی مشهد ۱۵ متر و دارای یک تخت دو نفره است. روم سرویس، خدمات خانه‌داری، تلویزیون، اینترنت، مبلمان، میز تحریر، سشوار، یخچال و چای‌ساز از جمله امکانات این واحدهاست.

اتاق دو تخته هتل میامی مشهد

دو تخته دابل

هتل میامی مشهد اتاق دو تخته دابل هم دارد که ویژه ۲ نفر همراه با صبحانه و تخت اضافه (شامل هزینه) است با این توضیح که سرویس اضافه در این واحدها یک کاناپه تختخواب‌شوست. این اتاق‌ها از امکاناتی مانند تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، سیستم IPTV، سشوار، میز ناهارخوری، سیستم پخش مرکزی فیلم، سرمایش و گرمایش مرکزی‌ و اینترنت رایگان و محدود در اتاق بهره‌مند است.

دو تخته تویین

اگر در سفر به مشهد دو نفر هستید انتخاب دیگری که سفربازی به شما توصیه می‌کند اتاق‌های دو تخته تویین هتل میامی مشهد است که با رزرو آن صبحانه و تخت اضافه (شامل هزینه) نیز به شما ارایه می‌شود.

ازجمله امکانات این اتاق‌ها هم تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، سیستم IPTV، سشوار، میز ناهارخوری، سیستم پخش مرکزی فیلم، سرمایش و گرمایش مرکزی‌ و اینترنت رایگان و محدود در اتاق است.

سه تخته

برای رزرو هتل میامی مشهد به دنبال اتاق سه تخته هستید؟ نگران نباشید برای شما هم این انتخاب وجود دارد. تخت این نوع اتاق‌ها شامل یک تخت دابل و یک تخت سینگل است. برای این دسته از اتاق‌ها خدماتی مانند صبحانه و تخت اضافه در نظر گرفته شده است. تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، سیستم IPTV، سشوار، میز ناهارخوری، سیستم پخش مرکزی فیلم، سرمایش و گرمایش مرکزی‌ و اینترنت رایگان و محدود در اتاق از امکانات این دسته از واحدهاست.

اتاق دو تخته دبل VIP

در هتل میامی مشهد اتاق‌های دو تخته دبل VIP هم وجود دارد که فضای آن ۴۵ مترمربع با قابلیت پذیرش دو نفر اضافه است. از امکانات این واحدها می‌توان به صندوق امانات، تلفن، تلویزیون، دراور، مبلمان، قفل الکترونیک در اتاق، کارت هوشمند اتاق، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کف‌پوش موکت، سشوار، جکوزی، سرویس فرنگی و سیستم اطفای حریق اشاره کرد.

سوپر رویال دابل هتل میامی مشهد

اتاق دو تخته دبل (فولبرد منو انتخابی)

انتخاب بعدی در هتل میامی مشهد برای شما اتاق‌های دو تخته دبل است که متراژ آن ۲۰ مترمربع، پراکندگی اتاق‌ها در طبقات اول تا چهارم هتل و سرویس نفر اضافه به صورت تخت است. از جمله امکانات این دسته از واحدها هم می‌توان به صندوق امانات، تلفن، تلویزیون، دراور، مبلمان، قفل الکترونیک در اتاق، کارت هوشمند اتاق، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کف‌پوش موکت، سشوار، جکوزی، سرویس فرنگی و سیستم اطفای حریق اشاره کرد.

اتاق دو تخته توئین (فولبرد منو انتخابی)

اتاق دو تخته توئین در هتل سه ستاره میامی مشهد ۲۰ مترمربع فضا دارد با این توضیح که این واحدها قابلیت نفر اضافه را ندارند. این اتاق‌ها در طبقات اول تا چهارم قرار دارند. صندوق امانات، تلفن، تلویزیون، دراور، مبلمان، قفل الکترونیک در اتاق، کارت هوشمند اتاق، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کف‌پوش موکت، سشوار، جکوزی، سرویس فرنگی و سیستم اطفای حریق از جمله امکانات اتاق محسوب می‌شوند.

اتاق سه تخته (فولبرد منو انتخابی)

اتاق‌های سه تخته هتل میامی با ۲۵ مترمربع متراژ در طبقات اول تا چهارم قرار دارند. با این توضیح که این اتاق قابلیت نفر اضافه را ندارد. اتاق‌های سه تخته دارای امکاناتی مانند صندوق امانات، تلفن، تلویزیون، دراور، مبلمان، قفل الکترونیک در اتاق، کارت هوشمند اتاق، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کف پوش موکت، سشوار، جکوزی، سرویس فرنگی و سیستم اطفای حریق است.

اتاق دو تخته دبل VIP (فولبرد منو انتخابی)

اتاق‌های دو تخته VIP دبل هتل میامی مشهد با ۴۵ مترمربع متراژ در طبقه چهارم این هتل قرار دارند. صندوق امانات، تلفن، تلویزیون، دراور، مبلمان، قفل الکترونیک در اتاق، کارت هوشمند اتاق، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کف‌پوش موکت، سشوار، جکوزی، سرویس فرنگی و سیستم اطفای حریق از امکانات این اتاق‌ها به شمار می‌آیند.

امکانات هتل میامی مشهد

همان‌طور که احتمالا تاکنون متوجه شده‌اید هتل میامی مشهد دارای امکانات خوبی است که فراتر از سه ستاره بودن آن است. درباره امکانات عمومی باید گفت در بخش تجهیزات عمومی این هتل دارای آسانسور، نمازخانه (لابی)، سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)، سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) و سرویس بهداشتی ایرانی (طبقات) است. هتل میامی همچنین دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۵ خودروست.

رستوران، کافه و چایخانه هتل میامی مشهد

بخش هیجان‌انگیز و مهم یک سفر امتحان کردن طعم غذاهای مختلف است. دست‌اندرکاران هتل میامی مشهد به این نکته توجه ویژه‌ای داشته‌اند چراکه این هتل از رستوران بسیار خوبی برخوردار است که انواع غذاها را سرو می‌کند. این رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر در طبقه پنجم هتل قرار دارد و ساعت سرو صبحانه ۷:۳۰ تا ۹:۳۰، ناهار ۱۳ تا ۱۵ و شام ۲۰ تا ۲۱:۳۰ است.

رستوران هتل میامی مشهد

پیشنهاد سفربازی به شما این است که برای صرف میان وعده و نوشیدنی‌هایی گوارا هم به کافی‌شاپ هتل میامی مشهد سر بزنید. اما بخش تفریحی و هیجان‌آور هتل میامی به همین‌ها ختم نمی‌شود چون افراد علاقه‌مند به چای هم بدانند که این هتل یک چایخانه سنتی دارد که حضور در آن در زمان اسکان در هتل میامی خالی از لطف نیست.

مجموعه آبی هتل میامی مشهد

خبر خوش برای علاقه‌مندان به استخر هم اینکه هتل میامی مشهد دارای یک مجموعه آبی است که شما با حضور در آن می‌توانید خستگی یک روز را از تن به در کنید. کافی است شما در هتل میامی به جکوزی این مجموعه مراجعه کنید و لحظاتی آرامش‌بخش را برای خود رقم بزنید.

موقعیت و دسترسی هتل میامی مشهد

در ابتدای این متن به موقعیت مکانی فوق‌العاده هتل میامی مشهد اشاره شد؛ این هتل در خیابان امام رضا ۳۵ واقع شده بنابراین شما خیلی راحت به حرم امام رضا دسترسی دارید. برای خرید سوغاتی هم اصلا نگران نباشید چراکه به دلیل موقعیت این هتل و نزدیکی به مراکز خرید، شما با خیال راحت می‌توانید برای عزیزان‌تان سوغاتی بخرید. سفربازی می‌تواند حکم راهنمای گردشگری مشهد

را هم داشته باشد بنابراین تردیدی نداشته باشید با معرفی هتل میامی مشهد، شما روز و شب‌هایی خاطره‌انگیز را در این شهر پشت سر خواهید گذاشت.

 

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا