بانکبانک و بیمه

تسهیل در فرآیند دریافت خدمات برای مشتری، بهترین تبلیغ برای بانک است

«ناصر سیف‌الهی» در جریان سفر خود به مشهد مقدس با کارکنان استان خراسان رضوی دیدار و بر تکریم مشتریان و تسهیل فرآیند دریافت خدمات برای آن‌ها تأکید کرد و آن را تبلیغاتی بدون هزینه برای بانک برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهرایران، دکتر «ناصر سیف‌الهی» عضو هیأت مدیره بانک به همراه «یوسف نجفی» رئیس اداره کل بازرسی، دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان و «احمدرضا فرجی» معاون امور استان‌ها در سفر خود به مشهد مقدس، در مجمع صف و ستاد استان خراسان رضوی حاضر و به تجزیه و تحلیل عملکرد شعب پرداختند.
در این مراسم که با حضور همه کارکنان استان خراسان رضوی برگزار شد، سیف‌الهی با تأکید بر نقش مشتری‌مداری در جذب مشتریان جدید بیان داشت: هرچقد فرآیند دریافت خدمات را برای مشتریان ساده‌تر کنیم، این امر رضایتمندی بیشتری را به همراه خواهد داشت که در نهایت به‌راحتی موجب تبلیغ بانک بدون هیچ هزینه‌ای خواهد شد.
وی افزود: یکی از ابزارهای بسیار مؤثر برای کوتاه کردن فرآیند دریافت خدمات، پرداخت وام‌های بدون ضامن است که مزیت بسیار خوبی برای بانک بوده و علاوه بر تبلیغ مؤثر موجب وفادار شدن مشتری می‌شود.
سیفالهی با اشاره به اهمیت نقش برنامه‌ریزی در پیشبرد اهداف شعبه عنوان کرد: اشتن اهداف بلندمدت را باید بر اهداف کوتاه‌مدت مقدم دانست و در عین حال برای دستیابی به آن‌ها برنامه‌ریزی مدون داشت.
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی در حوزه بازاریابی یکی از مهم‌ترین کارهای شعبه است که در تمام طول سال باید جریان داشته باشد.
سیفالهی افزود: بازاریابی واحدهای حقوقی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید برای جذب و پس از آن حفظ مشتری از طریق تأمین خواسته‌های او تلاش مستمر داشت.
عضو هیأت مدیره بانک افزایش مبلغ وام قرض‌الحسنه را ابزاری بسیار قدرتمند در جذب منابع دانست و گفت: افزایش مبلغ وام‌های قرض‌الحسنه و همچنین ایجاد بستری مناسب برای پرداخت وام به واحدهای حقوقی فرصتی بسیار مغتنم است تا روند رشد منابع با شتاب بیشتری اتفاق بیفتد.
در این جلسه نجفی با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های جاری بانک بیان کرد: رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها از جمله بررسی روزانه اسناد شعبه توسط رئیس شعبه، ارتباط مستمر با همکاران و دقت در عملکرد آن‌ها، کنترل صحیح زمان ورود و خروج و… می‌تواند ضامن سلامت کاری همکاران باشد.
وی افزود: ایجاد سامانه‌های جدید از جمله سامانه ذی‌نفع واحد و سامانه جامع بازرسی، ابزار بسیار مناسبی است که از بروز مشکلات احتمالی برای همکاران جلوگیری می‌کند.
در ادامه این گردهمایی مشاور مدیر عامل و رئیس اداره کل روابط عمومی از برنامه‌های جامع بانک در حوزه اطلاع‌رسانی خبر داد و گفت: تلاش زیادی در حال انجام است تا تمام خدمات بانک در قالب ویدئوهای کوتاه مدت آماده و در اختیار مردم قرار گیرد و از این طریق فرآیند بازاریابی را سریع‌تر و کوتاه‌تر کنیم.
قاسمیان جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را در نظام بانکی کشور بسیار والا دانست و عنوان کرد: برای ارتقاء جایگاه بانک باید همه در کنار هم تلاش کنیم و در این میان اطلاع‌رسانی صحیح خدمات صورت گرفته می‌تواند سرعت ما را در این مسیر افزایش دهد.
وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز ارتباط با مشتریان در داخل مجموعه بانک و همچنین راه‌اندازی بخش پاسخگویی آنلاین در سایت بانک بیان داشت: همه تلاش‌ها در جهت کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک در حال انجام است و امید داریم در آینده نزدیک با تمهیدات اندیشیده شده این مهم به خوبی محقق گردد.
فرجی نیز از تلاش‌های صورت گرفته در استان خراسان رضوی تقدیر و اظهار کرد: موفقیت کنونی بانک مرهون زحمات تمامی همکاران از ابتدای تأسیس آن تا به امروز است و باید برای ادامه این مسیر روشن، گام‌های محکم‌تری برداریم.
وی با اشاره به پتانسیل موجود در استان جایگاه خراسان رضوی را بالاتر از این دانست و گفت: همه شعب باید تلاش کنند خود را به میانگین رشد استان و کشور نزدیک کنند و در این مسیر از سبد محصولات متنوع بانک از جمله طرح مهریار به خوبی استفاده کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا