بانک و بیمهبیمه

رشد ۱۰۰ درصدی پرتفوی بیمه های باربری بیمه رازی از ۱۴۰۰ تاکنون

مدیر بیمه های حمل و نقل بیمه رازی

مدیر بیمه های حمل و نقل شرکت بیمه رازی از رشد ۱۰۰ درصدی پرتفوی این رشته طی چهار ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی، علی سلطانی در چهل و سومین نشست سه شنبه های پاسخگویی که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام بیمه رازی پخش شد با اعلام این خبر گفت: روند فروش بیمه های حمل و نقل شامل کشتی، باربری و هواپیما در شرکت رو به رشد است و با ارائه طرح های جدید، این روند بیش از پیش بهبود می یابد.
وی حمایت همه جانبه از بیمه گذاران و پاسخگویی سریع به آنها به ویژه مشتریان بیمه های حمل و نقل از مهمترین اولویت های شرکت بیمه رازی خواند و اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص فعالیت های حوزه حمل و نقل، پاسخگویی به نیازهای بیمه گذاران به صورت شبانه روزی در جریان است.
مدیر بیمه های حمل و نقل شرکت بیمه رازی همچنین اعلام کرد که در رشته هواپیما، مشتریان بزرگی در حال جذب هستند که می توانند پرتفوی شرکت را بیش از پیش بهبود ببخشند.
او به لزوم ارائه آموزش های به روز برای شبکه فروش فعال در حوزه بیمه های باربری اشاره کرد و با بیان این که این نمایندگان با مشتریان حقوقی بزرگ در ارتباط اند، گفت: زبان مذاکره با این مشتریان، خاص است و همه تلاش ما این است که بتوانیم در این زمینه پیشرفت های بیشتری حاصل کنیم.
سلطانی همچنین به ظرفیت های موجود اما مغفول مانده بیمه های حمل و نقل بیمه رازی اشاره و خاطرنشان کرد: بیمه های مسئولیت مالکان شناور و MLC از خدماتی است که ضمن یکسان سازی شکل و محتوا، از این پس بیشتر صادر خواهد شد.
در این جلسه، دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی نیز با اعلام حضور این شرکت در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، تاکید کرد که مدیریت و کارشناسان بیمه های حمل و نقل شرکت، طبق برنامه ریزی انجام شده در محل نمایشگاه به سوالات مخاطبان پاسخ خواهند گفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا