انرژی

الگوی مصرف رعایت نشود برق قطع می‌شود

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: مشترکان خانگی و تجاری باید الگوی مصرف را رعایت کنند و در صورتی که الگوی مصرف را رعایت نکنند دستورالعمل‌هایی وجود دارد که اجازه می‌دهد برق این مشترکان پرمصرف قطع شود.

همچنین بخوانید

علیرضا شکرخدایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همه تلاش صنعت برق بر این است تا بخش خانگی در این شرایط دشوار آب و هوایی خاموشی نداشته باشد.

وی افزود: اعمال خاموشی در همه بخش‌های اداری، کشاورزی و صنعتی در راستای این است تا بخش خانگی متحمل هیچ خاموشی نشود و بتواند بدون خاموشی این روزهای گرم سال را پشت سر بگذارد.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: دستورالعمل‌هایی که در خصوص رعایت سقف مصرف برای شرکت‌ها، ادارات دولتی و دیگر بخش‌ها از سوی هیات وزیران در نظر گرفته شده نیز در راستای عدم اعمال خاموشی برای بخش خانگی و پایداری برق این مشترکان است.

شکرخدایی ادامه داد: علی رغم همه این تمهیدات، انتظار داریم بخش خانگی نسبت به مدیریت مصرف برق نهایت توجه را داشته باشد و تا حد ممکن در مصرف برق صرفه جویی کند.

وی عنوان کرد: مشترکان خانگی و تجاری باید الگوی مصرف را رعایت کنند و در صورتی که الگوی مصرف را رعایت نکنند دستورالعمل‌هایی وجود دارد که اجازه می‌دهد برق این مشترکان پرمصرف قطع شود.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: آتش سوزی و دیگر اتفاقاتی که بر روی شبکه برق رخ می‌دهد، عمدتا ناشی از پرمصرفی مشترکان خانگی و تجاری است و انتظار داریم تا این مشترکان نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام کنند.

شکرخدایی در پایان با تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق به ویژه در ساعات پیک خاطرنشان کرد: ساعت پیک یا اوج مصرف برق در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است و در این ساعات رعایت الگوی مصرف بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا