انرژی

موردی از آلودگی آب در شهرستان حمیدیه وجود ندارد

مدیرکل بازرسی شرکت مهندسی آبفا کشور با بیان اینکه خط قرمز شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور کیفیت آب شرب مردم است، گفت: ما جهت بررسی موضوع آب شرب شهرستان حمیدیه به خوزستان سفر کردیم و طبق اعلام مسئولان شهرستان، هیچ مورد آلودگی آب در این شهرستان وجود ندارد.

همچنین بخوانید

مجید عبدالهی امروز، ۱۵ تیرماه در جلسه با فرماندار حمیدیه اظهار کرد: با دستور اکید مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای بازدید میدانی از وضعیت آب شرب شهرستان حمیدیه در این شهرستان حاضر شده‌ایم.

مدیرکل بازرسی شرکت مهندسی آبفا کشور با بیان اینکه خط قرمز شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور کیفیت آب شرب مردم است، تصریح کرد: طبق بازدید میدانی از شهرستان حمیدیه و روستاها مشکل کمیت به دلیل شرایط آبی در سد کرخه وجود دارد اما طبق اعلام فرماندار حمیدیه، مرکز بهداشت و امور کیفی آبفا، هیچ مورد آلودگی آب در این شهرستان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وی تصریح کرد: خوزستان یکی از استان‌های حائز اهمیت ما در کشور است و این نوید را به مردم می‌دهیم با توجه به عزم راسخ دولت مردمی در خوزستان، با سرعت پروژه‌های مهم آب و فاضلاب در استان در حال اجرا است.

مدیرکل بازرسی شرکت مهندسی آبفا کشور افزود: وضعیت آب روستایی این شهرستان و مرکز شهر حمیدیه را از نزدیک بررسی کردیم و آب این شهرستان با اضافه شدن از طرح غدیر بسیار مطلوب‌تر خواهد شد.

عدنان الوان پور فرماندار حمیدیه نیز در این جلسه اظهار کرد: تا امروز هیچ نشانی از آلوده بودن آب شرب شهرستان حمیدیه وجود نداشته است.

وی افزود: امروز با حضور در بیمارستان، آزمایشگاه‌ها و بررسی با پزشکان، این موضوع را بررسی کردم اما در بازدید میدانی هم هیچ نشانی از وجود بیماری ناشی از آب شرب وجود نداشته است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا