امور زیربناییراه و ساختمان

همفکری دولت با بخش خصوصی برای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن

نشست مشترک اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن و هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان با هدف اجرای قراردادهای دوجانبه مشارکت با بخش خصوصی برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد.


همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدمهدی بلوردی با اشاره به برگزاری نشست مشترک اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن و اعضای هیات مدیره و رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور در راستای شنیدن نظرات بخش خصوصی و نمایندگان انبوه سازان، گفت: در این جلسه نمایندگان بخش خصوصی به بیان مشکلات خود از قبیل چارچوب قراردادها، بیمه تامین اجتماعی، مالیات ارزش افزوده، بیمه تمام خطر و هزینه‌های سربار که در نهایت منجر به تحمیل هزینه به متقاضیان می‌شود، پرداختند.

وی ادامه داد: مقرر شد در جلسات کارشناسی موضوعاتی که با حوزه فعالیت سازمان ملی زمین و مسکن مرتبط است، بررسی شده و پیشنهاداتی برای اخذ تصمیم ارائه شود.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص اینکه فضای حاکم بر این نشست بسیار مثبت بود، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری نزدیک بتوانیم به فهم مشترکی در اجرای قرارداد با بخش خصوصی برسیم.

بلوردی با بیان اینکه استفاده از تجربیات ما در همکاری با بخش خصوصی در مسکن مهر می‌تواند در ساخت پروژه‌های مسکن ملی به ما کمک کند، تصریح کرد: از تمامی پتانسیل موجود در کشور برای ساخت مسکن ملی استفاده خواهد شد.

وی افزود: به زودی نشست‌های کارشناسی با حضور علیرضا صادقیان‌فر، نماینده ویژه مدیرعامل و مجری طرح نهضت ملی مسکن و نمایندگان بخش خصوصی برای همفکری و همکاری در ساخت مسکن آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا