انرژی

آب ۳۸ روستای بخش بوزی شادگان وصل شد

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: آب شرب ۳۸ روستای شادگان که در اثر تخریب مخزن تاسیسات آبرسانی بوزی این شهرستان دچار مشکل شده بود وصل شد.

همچنین بخوانید

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۴ صبح امروز مخزن ۴ هزار متر مکعبی پیش ساخته شادگان به دلیل فرسوده بودن دچار لهیدگی شد و با خارج شدن این مخزن از مدار، آب شرب ۳۸ روستای شادگان قطع شد که البته نیاز آبی این روستاها با تانکر تامین شد.

وی افزود: این مخزن از نوع دو قلو بوده است که به دلیل فرسودگی و لهیدگی از مدار خارج شد اما به سرعت با بسیج کردن امکانات مشکل مخزن برطرف و آب شرب این ۳۸ روستا وصل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: با توجه به مشکل این مخزن فورا تانکرهای آبرسان برای تامین آب این روستاها در محل حاضر شدند و هیچ مشکلی در تامین آب این روستاها وجود نداشت.

کرمی نژاد با اشاره به ساخت مخزن جدید برای آبرسانی به این ۳۸ روستا گفت: دستورات لازم برای تهیه اسناد مخزن ۵ هزار متر مکعبی جهت جایگزینی این مخزن فرسوده صادر شده است که بزودی مناقصه انجام و ساخت این مخزن با فوریت انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۱۰ تاکنون، ۲۰۰ روستای خوزستان آبدار شده است و با توجه به عزم دولت و تاکید وزارت نیرو پروژه های آبرسانی به روستاها با سرعت در حال اجرا است. این در حالی است که در سال گذشته یک هزار و ۱۰۰ روستای خوزستان آبدار شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا