ارتباطات و فناوري اطلاعاتکسب و کار

ترفندهای گرفتن cp کالاف دیوتی موبایل

ترفندهای گرفتن cp کالاف دیوتی موبایل

همان‌ طورکه اطلاع دارید دریافت cp رایگان کالاف دیوتی تلفن‌ همراه برای گیمرهای حرفه ای اهمیت بسیار زیادی دارد. جمع آوری و بدست آوردن سی پی برای همه‌ بازیکن ‌های حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای کال آف دیوتی موبایل مهم می باشد. سی پی ها در طول بازی کمک قابل توجهی به بازیکنان میکنند و از ملزومات این بازی هستند. هرچه تعداد این واحد پولی بیشتر باشد، کار بازیکنان در جریان بازی راحت ‌تر است و باعث میشود کالاف دیوتی مهیج تر باشد و بازیکنان اشتیاق بیشتری برای ادامه‌ بازی داشته باشند.

 Cp  بازی کال آف دیوتی در تلفن‌همراه چیست؟

سی پی به ‌عنوان یک ارز دیجیتال اختیاری در بازی کالاف دیوتی نسخه موبایل است که بازیکنان با آن میتوانند بعضی از آیتم‌هایی را که در بازی کالاف دیوتی موجود است، خریداری کنند. Cp  این امکان را به گیمرها میدهد که با استفاده از امکانات، ابزار و تجهیزات بیشتری بازی خود را انجام دهند.

Cp  کالاف دیوتی موبایل

یکی از مهم ترین نکاتی که میبایست به آن توجه کنید، این است که cp هایی که به دست آورده اید، برای کارهای بیهوده مصرف نکنید. میتوانید از آن‌ها برای شرکت در تورنومنت ‌ها و رقابت ‌های بسیارمهم استفاده کنید. همچنین شما با استفاده از این سی پی ها میتوانید آیتم‌ های زیادی برای کرکتر مورد نظر خودتان و همچنین اسکیل‌ های بیشتری را برای اسلحه ‌های بازی کالاف دیوتی خریداری کنید تا با قدرت به مصاف حریفان بروید.

همچنین بخوانید

باید از خرید ابزار و تجهیزات غیرضروری برای خود در بازی خودداری کنیم.

 

چطور cp بازی کالاف دیوتی موبایل را به صورت رایگان دریافت کنیم؟

در بسیاری از موارد ممکن است کاربران توانایی خرید سی پی را نداشته باشند و یا اینکه اصلا قصد خرید cp کالاف دیوتی موبایل را نداشته باشند. بازیکنان برای اینکه بتوانند cp بازی کالاف دیوتی تلفن همراه را کسب کنند، میبایست ابتدا بتل پس سیزن یک کالاف دیوتی را خریداری نمایند. سپس در ادامه میتوانند سی پی های رایگان خود را دریافت کنند.

 

دریافت سی پی های رایگان

روش های دریافت رایگان و یا خرید cp کالاف دیوتی موبایل ارزان بسیار متنوع است که در زیر به بررسی برخی از آنها می پردازیم.

·         کامل کردن چالش های مختلف در بازی

اگر بازیکنان بتوانند چالش‌ هایی را که برایشان در بازی در نظر گرفته شده است را کامل کنند، به ‌عنوان گیفت و پاداش مقداری cp به آن‌ها تعلق میگیرد.

دریافت سی پی های رایگان

·         کسب کردن رتبه بالا در رده بندی های بتل پس

روش دیگر از راه‌ هایی که بازیکنان میتوانند در آن cp رایگان به دست آورند، این است که سعی کنند در رتبه بندی رقابت ‌های بتل پس جزو نفرات برتر باشند. در این صورت یک مقدارcp  به عنوان جایزه به آن‌ها تعلق میگیرد.

·         لوت کردن حریفان

بعد از اینکه شما تجهیزات همه‌ بازیکن ‌ها و سایر کاربران را غارت کردید یا به عبارت دیگر آن ها را لوت کردید، یک مقدار cp به حساب شما واریز میشود.

·         شرکت در تمامی رقابت های بتل رویال

شما میتوانید از طریق شرکت در رقابت ‌های بتل رویال و تمام کردن مأموریت‌ های آن cp زیادی برای خود به دست آورید.

·         شرکت در چالش های شبکه های اجتماعی

همچنین بازیکنان این بازی میتوانند در شبکه ‌های اجتماعی که این بازی برای بازیکنان و کاربران خود پیشنهاد و ارائه کرده است، اخبار مربوط به بازی را دنبال کنند. هر بازیکنی که بتواند در چالش ‌های مربوطه برنده شود، مقداری cp به عنوان بونس به او تعلق می گیرد و آن را دریافت میکند. چالش هایی که به بازیکنان پیشنهاد می‌شود با هم متفاوت است.

·         خرید cp

اگر قصد خرید دارید میبایست از طریق سایت خرید cp کالاف دیوتی موبایل که معتبر باشد، اینکار را انجام دهید.

البته مقدار معینی به عنوان قیمت cp کالاف دیوتی موبایل در دسترس نیست و باید قبل از خرید، قیمت‌ها را مقایسه کنید.

·         خرید بتل پس

بازیکنان بعد از خریدن انواع بتل پس جوایز و بونس cp های رایگان زیادی درآن بدست می‌آورند و در پایان رقابت‌ ها آن ها میتوانند ۸۰۰ cp دریافت و به دست آورند و به وسیله آن نیز میتوانند بتل پس‌ های بعدی را خریداری کنند.

·         شرکت کردن در چالش‌ها و کامل کردن مأموریت ها

همان‌ گونه که می‌ دانید، در بازی کالاف دیوتی نسخه موبایل مجموعه ی کاملی از مأموریت‌ها برای کاربران در نظر گرفته شده است و با تمام کردن آن‌ها بازیکنان میتوانند مقداری cp به صورت رایگان دریافت کنند.

·         باز کردن گان ایکس پی کارت ها

همچنین بازیکنان با آنلاک ( بازکردن) گان ایکس پی کارت‌ ها میتوانند هم cp کارت اسکیل های جذاب و متنوع برای اسلحه ‌های خود در بازی دریافت کنند.

 

ترفند‌های دیگری هم برای دریافت cp وجود دارد، اما در این مطلب به راه حل‌های قابل انجام و در دسترس پرداختیم. اگر قصد اضافه کردن به cp های خود در بازی کالاف دیوتی را دارید، چه ازطریق خرید از سایت و چه به صورت رایگان، میتوانید ازاین مطلب استفاده کنید.

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا