بانکبانک و بیمه

رئیس جدید اداره امور شعب استان کرمانشاه بانک ملی معرفی شد

جلال صفری به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب استان کرمانشاه بانک ملی معرفی شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این مراسم که با حضور فرهاد معقول، عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران، محمدنور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور و جمعی از مدیران ستادی، روسای شعب و همچنین مدیران ارشد سازمان ها و نهادهای اجرایی استان برگزار شد، جلال صفری به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب استان کرمانشاه معرفی و از بهزاد جلیلیان رئیس سابق این اداره امور شعب تقدیر به عمل آمد.
معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش کارکنان بر رفع ناترازی بانک افزود: با همت مضاعف همکاران امسال، ۱۴۰۱ واحد تولیدی که مورد تاکید مدیر عامل بانک است راه اندازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه همکاران باید خدمت به مشتریان و جلب رضایت آنها را سرلوحه عملکرد روزانه خود قرار دهند، گفت: منابع انسانی بانک بر این اعتقاد است که خدمت کردن به مردم نه یک وظیفه شغلی بلکه یک رسالت اخلاقی و اعتقادی است.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور ضمن ارائه نکات لازم در جهت عملکرد بهتر مسئولان شعب تصریح کرد: در شرایط کنونی و با توجه به اهمیت سرمایه انسانی، مدیران در ستاد و صف نقش بسیار مهمی دارند و باید با تلاش مضاعف، ضمن اینکه الگوی رفتاری مناسبی برای تمامی کارکنان باشند، به سمت تحقق اهداف استراتژیک گام بردارند و هیچ گاه از جانشین پروری نیروها غافل نشوند.
محمدنور آزادی با اشاره به ویژه بودن استان کرمانشاه و بالا بودن میانگین نرخ بیکاری بر توجه ویژه به این استان تاکید کرد.
در بخش دیگری از این مراسم، معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه ضمن تشکر از زحمات رئیس اداره امور شعب پیشین استان گفت: علیرغم تمام محدودیت‌ها، بانک ملی ایران در روند شکوفایی اقتصادی استان نقش موثر داشته و درهمه بخش ها ارتباط خوبی با همه دستگاه‌ها دارد.
جلال صفری رییس جدید اداره امور شعب استان به تشریح برنامه های خود برای ارایه خدمات بهینه به مشتریان پرداخت و اظهارداشت: تمام توان و ظرفیت خود را برای ارتقای جایگاه اداره امور شعب بکار خواهیم بست.
وی در ادامه از همکاران خواست که با توجه ویژه بر مشتری مداری در جذب مشتریان جدید هدفمند و کوشاتر از پیش عمل کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا