کسب و کار

دیگر دغدغه خرید پوشک بچه نداشته باشید!

اگر به‌تازگی میزبان فرشته‌ای کوچک در خانه شده‌اید، باید بدانید که داشتن پوشک مناسب از ملزومات مهم زندگی‌تان با این مهمان دوست‌داشتنی خواهد بود. حتما این را هم می‌دانید که در میان لوازم مهم و اساسی کودک، شاید هیچ‌چیزی به اندازه پوشک بچه تاثیر مستقیم و به‌سزایی در سلامت پوست کودک نداشته باشد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم با ارائه راهنمایی جامع در باب خرید پوشک بچه شما را در داشتن انتخاب‌های هوشمندانه همراهی کنیم.

کدام پوشک بچه مناسب است؟

همچنین بخوانید

ما در این بخش با معرفی ویژگی‌ها مهم یک پوشک مناسب، بخش مهمی از راهنمای جامع خرید پوشک را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

قدرت جذب بالا

اگر بعد از هربار پوشک‌کردن نوزاد، آثار سوختگی و حساسیت‌های پوستی را روی پوست او مشاهده کردید، تردید نداشته باشید که پوشک انتخابی شما فاقد قدرت جذب بالای رطوبت است. به‌طور کلی پوشک‌ها دارای سه لایه داخلی، بیرونی و جاذب هستند که مسئول عدم نشتی ادرار کودک به بیرون و جذب رطوبت از لایه داخلی برعهده لایه جاذب است. قاعدتا کیفیت بالای این لایه تضمین‌کننده سلامت پوست نوزاد شما خواهد بود.

سازگاری مناسب با پوست نوزاد

این را بدانید که بهترین پوشک برای فرزند خواهرتان لزوما پوشک مناسبی برای نوزاد شما نخواهد بود. تفاوت‌های پوستی نوزادان، مانع‌ از این می‌شود که به‌راحتی بتوانید از تجربیات فامیل یا همسایه بهره‌مند شوید. عاقلانه‌ترین راه این است که شناخت خود از خصوصیات پوستی فرزند دلبندتان را افزایش دهید و پوشکی مناسب و سازگار با آن را انتخاب کنید.

تناسب سایز پوشک با وزن نوزاد

اگر هر روز با صحنه خیس‌بودن جای نوزاد صبحتان را آغاز می‌کنید، شاید وقت آن رسیده است که پوشکی مناسب با سایز کودکتان انتخاب کنید. پوشک بچه هم دقیقا مانند لباس او در سایزهای مختلف تولید می‌شود. ما برای راحتی کار شما فهرستی از سایزهای مختلف پوشک را گردآوری کرده‌ایم که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

سایزهای مختلف پوشک بچه

معمولا پوشک بچه بر اساس میانگین وزنی او در سایزهای مختلف تولید می‌شود که مهم‌ترین دسته‌بندی آن را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

  • سایز صفر: مناسب برای نوزادانی با وزن ۵. ۲ کیلوگرم
  • سایز ۱: مناسب برای نوزادانی با وزن ۲ الی ۵ کیلوگرم
  • سایز ۲: مناسب برای نوزادانی با وزن ۳ الی ۶ کیلوگرم
  • سایز ۳: مناسب برای نوزادانی با وزن ۴ تا ۹ کیلوگرم
  • سایز ۴: مناسب برای نوزادانی با وزن ۷ الی ۱۸ کیلوگرم
  • سایز ۵: مناسب برای نوزادانی با وزن ۱۱ الی ۲۳ کیلوگرم
  • سایز ۶: مناسب برای نوزادانی با وزن ۱۵ الی ۲۵ کیلوگرم

انواع پوشک بچه

دنیای رنگ و تنوع، به غرفه پوشک بچه هم رحم نکرده است؛ هر روز شاهد تنوع بی‌شماری از برندهای مختلف تولید پوشک بچه هستیم که دشواری انتخاب را برای والدین دوچندان می‌کند. با این حال، دسته‌بندی مشخصی از انواع پوشک بچه وجود دارد که شما می‌توانید بسته‌به نیاز و اولویتتان پوشکی مناسب خریداری کنید. این دسته‌بندی به شرح زیر است:

پوشک معمولی

همین پوشک‌های مرسوم و رایج مملکت است که اجازه می‌دهد والدین بدون دغدغه سراغ کارهای شخصی‌شان بروند. این نوع، به‌واسطه چسب‌‌های مخصوصی که دارد، شما را از خرید هر نوع پوشاک اضافی دیگر بی‌نیاز می‌کند.

پوشک نواری بچه

بعید به‌نظر می‌رسد این روزها کسی متقاضی پوشک نواری باشد؛ با این حال اگر قرار است در خریدتان اقتصادی عمل کنید، این مدل بهترین گزینه برای شماست. پوشک‌های نواری همان پوشک‌های ساده بدون چسبی هستند که استفاده از آن‌ها تنها با داشتن پوشاک پلاستیکی امکان‌پذیر خواهد بود.

پوشک استخری

گزینه‌ای ایده‌آل برای کودک در هنگام رفتن به داخل آب است که ضمن داشتن کشسانی عالی، در هنگام خیس‌شدن نه حجیم می‌شود و نه پف می‌کند.

پوشک شورتی

دقیقا شبیه به شورت کودک است که می‌تواند بهترین دستیار شما در هنگام آموزش توالت‌رفتن به کودک باشد. این مدل، کمر کشی دارد و به کودک در هنگام تعویض، آزادی عمل بیشتری می‌دهد.

پوشک پارچه‌ای یا کهنه بچه

اگر هوس کرده‌اید که به سبک قدیم تشتی گوشه حیاط بگذارید و بعدازظهرهای تابستانی را با شستن پوشک بچه سپری کنید، پوشک پارچه‌ای قطعا همراهی‌تان خواهد کرد. این مدل را بارها می‌توانید مورد استفاده قرار دهید.

پوشک شب

در نهایت اگر خواب شب برایتان از نان شب هم واجب‌تر است، توصیه ما به شما این است که حتما یک بسته پوشک شب را در خانه داشته باشید. این مدل از قدرت جذب بسیار بالایی برخوردار است و با همین یک ویژگی، خوابی شیرین و بی‌واهمه برایتان رقم می‌زند.

قیمت برندهای مختلف پوشک بچه

بیراه نگفته‌ایم اگر بگوییم سهم بزرگی از سبد خرید والدین به خرید پوشک بچه اختصاص دارد. از آن‌جایی که قیمت خرید همین یک قلم‌جنس در لوزام کودک سنگین و کمرشکن است، بخش پایانی این مطلب را به معرفی برندهای محبوب تولید پوشک و قیمت ارائه‌شده توسط هر کدام اختصاص داده‌ایم.

پوشک مای بی بی

برند مای‌بی‌بی را باید قدیمی‌ترین و معروف‌ترین برند بدانیم. محبوبیت این برند آن‌قدر فراگیر شده است که ما شاهد جایگزینی کلمه پوشک با عنوان این برند هستیم. تولید پوشک توسط مای‌بی‌بی در سایزهای مختلف صورت می‌گیرد. در ادامه ویژگی و قیمت سایزهای پرکاربرد این برند را به شما معرفی می‌کنیم.

قیمت پوشک مای بی بی سایز ۳

سایز ۳ پوشک مای‌بی‌بی در اندازه متوسط، مناسب برای نوزادانی با وزن ۵ تا ۹ کیلوگرم است. شما می‌توانید بسته‌بندی ۳۸ عددی این سایز را با قیمت ۱۴۹ هزارتومان از فروشگاه‌ه آنلاین اسنپ مارکت بخرید.

قیمت پوشک مای بی بی سایز ۴

سایز ۴ این برند در اندازه بزرگ بیشترین تناسب را با نوزادانی با وزن ۸ تا ۱۶ کیلوگرم دارد. بسته‌بندی ۳۰ عددی این سایز از پوشک با قیمتی بسیار کم‌تر از قیمت اصلی بازار در فروشگاه‌ اسنپ مارکت موجود است که شما را در داشتن خریدی به‌صرفه همراهی می‌کند.

پوشک مولفیکس

برند مولفیکس در تولید این محصول تمام نکات مهم در سلامت کودک را لحاظ کرده و محصولی باکیفیت و مرغوب به بازار عرضه کرده است. پوشک مولفیکس در سایزهای ۴، ۵ و ۶ به قیمت ۱۵۷ هزارتومان به فروش می‌رسد.

خرید پوشک مولفیکس از کار خانه

خرید از کارخانه، راهی میان‌بر برای دورزدن قیمت‌های نجومی پوشک بچه در بازار است. البته لازم نیست زحمت لباس‌پوشیدن و رفتن به کارخانه را در ذهنتان مجسم کنید؛ اسنپ مارکت راه رفتن به کارخانه را برایتان هموار می‌کند. کافی‌ست همان‌طور که در حال تدارک غذایی خوشمزه برای فرزندتان هستید، موبایل خود را بردارید و با فشردن تنها یک دکمه، پوشک مولفیکس تهیه‌شده از کارخانه را جلوی در منزل تحویل بگیرید.

پوشک پریما

پریما یکی از برندهای پرفروش و محبوب خارجی در تولید این محصول است که خیال شما را از بابت سلامت و نظافت کودک کاملا آسوده می‌کند. میانگین قیمت این نوع پوشک چیزی حدود ۴۰۰ هزارتومان است که طرفداران برند پریما می‌توانند آن را با قیمتی کاملا استثنایی از فروشگاه‌ آنلاین اسنپ مارکت بخرند.

خرید عمده پوشک به‌صورت کیلویی و فله‌ای

اکثر والدین با خرید پوشک بچه به‌صورت کیلویی یا فله‌ای تلاش می‌کنند هزینه‌های مربوط به خرید را کاهش دهند. اگرچه این روش کاملا اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است، اما به دردسرهای بعد از آن نمی‌ارزد. ما راهی عاقلانه‌تر و سودآورتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ آن هم خرید از فروشگاه آنلاین اسنپ مارکت است.

با خرید از این فروشگاه با یک تیر دو نشان زده‌اید؛ هم از سلامت و ایمنی نوزادتان مراقبت می‌کنید، هم از خدمات و امتیازهای متنوع این فروشگاه بهره‌مند می‌شوید. ارسال رایگان برای خرید بالای ۱۷۰ هزارتومان، بهره‌مندی از طرح‌های تخفیفی متنوع، ارسال به‌موقع محصولات و خرید محصولات مرغوب، از مهم‌ترین مزیت‌های خرید از اسنپ مارک

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا