ارتباطات و فناوري اطلاعاتکسب و کار

پزشک خوب از ابتدا تا امروز

 

پزشک خوب یکی از وب‌سایت‌های پیشرو و قابل اعتماد در زمینه رزرو نوبت و ارائه خدمات مشاوره به صورت آنلاین است.

گسترش استفاده از فضای مجازی، بستر آنلاین شدن کسب و کارها را در تمام حوزه‌ها مهیا کرده است. حوزه پزشکی هم از این قاعده مستثنی نیست و تحت تاثیر این امر قرار گرفته است، به طوری که مردم به جای مراجعه حضوری به مطب و بیمارستان‌ها از پلتفرم‌های آنلاین استفاده می‌کنند.

همچنین بخوانید

پزشک خوب وب‌ سایتی است  قابل اعتماد که بر پایه دانش و اطلاعات معتبر شکل گرفته، از این رو در هنگام  استفاده از این پلتفرم نگرانی نخواهید داشت. در وب‌ سایت پزشک خوب به راحتی می‌توانید با جست‌وجوی نام پزشک، نوبت خود را به صورت آنلاین یا حضوری رزرو کنید.

 

خدمات پزشک خوب شامل چه مواردی است؟

 

پزشک خوب در واقع پیشرو در زمینه روان است اما در بخش‌های مختلفی چون مشاوره، روانشناسی، روانپزشکی، دندان پزشکی، خدمات زیبایی، بیماری‌های مغز و اعصاب، تغذیه، متخصص اطفال، متخصص پوست و مو،  مامایی و….. نیز خدمات خود را ارائه می‌دهد.

خدمات پزشک خوب تنها محدود به شهر تهران نیست و در ۲۷۲ شهر دیگر حضور مستمر و فعال دارد. شما در هر شهری که باشید می‌توانید با جست‌و‌جوی نام پزشک مورد نظرتان ، وقت خود را به صورت آنلاین یا حضوری رزرو کنید.  برای رزرو نوبت در این وب‌سایت می‌توانید از بیمه‌های مختلفی چون بیمه تامین اجتماعی، ایران، سینا، پاسارگاد، پارسیان، دی، سامان و… استفاده کنید.

در حال حاضر بیش از ۵ هزار پزشک و متخصص با وب‌سایت پزشک خوب در حال همکاری هستند، این موضوع می‌تواند قابل اعتماد بودن و البته جامع بودن بانک اطلاعاتی متخصصان این وب‌سایت را نشان دهد.

همانطور که قبل‌تر گفتیم؛ بخش اعظم فعالیت پزشک خوب، در حوزه مشاوره و روانشناسی است. به طوری که درصد بالایی از پزشکان حاضر در این پلتفرم را مشاوران و روانشناسان فعال تشکیل می‌دهند.

خدمات وب‌سایت پزشک خوب عبارتند از:

  • حفظ ارتباط مناسب با متخصصان
  • جست‌و‌جوی نام پزشکان بر اساس تخصص یا نام خانوادگی
  • مشاهده اطلاعات پزشکان به صورت به روز و آپدیت شده
  • مقایسه متخصصان و پزشکان و انتخاب یک پزشک مناسب از هر شهری

رزرو نوبت پزشک به صورت آنلاین چگونه است؟

 

برای رزرو نوبت از طریق وب‌سایت پزشک خوب می‌توانید به دو روش اقدام کنید:

  1. بر اساس تخصص پزشک و شهر مورد نظر، جست‌و‌جوی خود را انجام دهید.
  2. در روش دوم هم می‌توانید بر اساس نام کامل متخصص، جست‌و‌جو را انجام دهید.

با هر یک از دو روش بالا می‌توانید نوبت پزشک مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

تیم پزشک خوب

 

تیم پزشک خوب از فارغ‌التحصیلان مهندسی صنایع و رشته MBA دانشگاه شریف و تهران تشکیل شده است که با همکاری یکدیگر موجب رشد و گسترش وب‌سایت پزشک خوب شده‌اند. در حال حاضر این تیم در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه شریف مستقر هستند.

متخصصان و پزشکان می‌توانند برای ثبت نام در وب‌سایت پزشک خوب، فرم همکاری را پر کرده تا کارشناسان در اسرع وقت برای تکمیل ثبت نام با آن‌ها تماس حاصل فرمایند. بعد از ثبت نام توسط کارشناسان و فعال شدن پنل شخصی می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به تخصص خود، مطلب، تجربه کاری، سوابق و…. را وارد کرده و آن را ویرایش کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا