راه و ساختمانکسب و کار

ری‌روبی سازنده مقاوم ترین آپارتمان در رویان مازندران

افراد زیادی هستند که برای سرمایه‌گذاری و یا زندگی و کسب آرامش به خرید یک خانه در شمال کشور فکر می‌کنند. یکی از شهرهایی که همیشه مورد توجه بوده رویان مازندران است که افراد خِبره و آینده‌نگر برای دسترسی به این اهداف ذکر شده به دنبال یک سازه باکیفیت، لوکس و بامقاومت بالا هستند. ما به شما خرید مقاوم ترین آپارتمان رویان مازندران در ری‌روبی را پیشنهاد می‌کنیم و به همین منظور در این مطلب با معرفی این پروژه ساختمانی با شما خواهیم بود.

طبق بررسی‌های انجام شده توسط گروه ساختمانی ری‌روبی کیفیت متریال‌ استفاده شده و نحوه اجرا ازجمله موارد بسیار مهم در کیفیت و بقای ساختمان است. در حقیقت عواملی از قبیل کیفیت مصالح، عملکرد عوامل دست اندرکار و… سهم بسزایی در کیفیت پروژه‌های ساختمانی دارند.

متاسفانه بسیاری از مصالح ساختمانی استفاده شده در صنعت ساختمان دارای استانداردهای مناسب نبوده و از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند که این امر منجر به کاهش عمر مفید ساختمان‌ها به کمتر از ۳۰ سال شده است. در حالی که در اکثر کشورهای اروپایی با استفاده از همین میزان از مصالح، عمر ساختمان‌ها به ۱۵۰ سال می‌رسد که این مساله به نوعی نشان دهنده هدر رفت سرمایه‌های ملی نیز است.

همچنین بخوانید

سازه‌های ساخته شده توسط ری‌روبی علاوه بر مقوله مهم مقاومت از زیبایی خاصی نیز برخوردار است که به عنوان بهترین، مدرن‌ترین و منحصر به فردترین ساختمان‌ شهر رویان مازندران شناخته می‌شود. ری‌روبی به عنوان یک سازنده خوش‌نام تلاش کرده تا برای اجرای پروژه چشم‌نواز شهر رویان تا حد امکان از نیروهای بومی شهر استفاده کند تا با ایجاد اشتغال وظیفه اجتماعی خود را نسبت به شهر محل فعالیت انجام داده باشد.

معماری پروژه رویان با الهام از به‌روزترین پروژه‌های دنیا

طراحی ساختمان براساس اصول معماری، مهندسی و تکنیکی انجام می‌شود. یک نقشه ساختمان حرفه‌ای و اصولی اولین گام برای احداث یک پروژه ساختمانی است. در طراحی و معماری مقاوم ترین آپارتمان رویان مازندران توسط ری‌روبی که با همراهی و مشارکت گروه مهندسین مشاور متین انجام شده از متخصصان باتجربه و حرفه‌ای این حوزه استفاده شده است. معماری این ساختمان با الهام از بهترین و به‌روزترین پروژه‌های دنیا و به شکل بومی سازی شده باتوجه به موقعیت جغرافیایی صورت پذیرفته

است.

ری‌روبی با بهره‌گیری از بهترین، لوکس‌ترین و مدرن‌ترین متریال‌های روز دنیا یک اثر ماندگار خلق کرده است که در ادامه به معرفی اجمالی برخی از متریال‌های به کار رفته در مقاوم ترین آپارتمان رویان مازندران توسط ری‌روبی می‌پردازیم.

بهترین بلوک سیمانی سبک در ری‌روبی

شرکت ساختمانی ری‌روبی با عنایت به حساسیت بالای خود نسبت به آرامش خاطر مشتریان از خرید آپارتمان در رویان مازندران و به منظور بالا بردن امنیت سازه‌ خود از بهترین بلوک سیمانی سبک برند لیپر استفاده کرده است که از جمله ویژگی‌های مهم و بارز این بلوک سیمانی می‌توان به عایق صوت و حرارت، مقاومت در برابر آتش و همچنین کاهش آسیب‌پذیری ساختمان‌ و ساکنین در برابر انواع حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله اشاره کرد.

کامل‌ترین و دقیق‌ترین آب‌بندی

آب‌بندی ساختمان یکی از مسایل بسیار مهم در ساخت و ساز است که اخیراً مستلزم توجه بیشتری شده است. یکی از مشکلات اساسی ساخت سازه‌ جلوگیری از نفوذ رطوبت در ساختمان است و یکی از نگرانی‌های اصلی و همیشگی یک سازنده این است که مطمئن شود رطوبت ناخواسته وارد ساختمان نمی‌شود و دیوارها به دور از هرگونه رطوبت، نشت و تراوش باقی می‌مانند.

نگرانی از بابت نم و رطوبت سازه برای افرادی که خواهان خرید آپارتمان در رویان مازندران هستند نیز مانند سایر شهرهای شمال کشور وجود دارد.

به همین منظور و باتوجه به لوکیشن و موقعیت مکانی مقاوم ترین آپارتمان رویان مازندران؛ آب‌بندی ضلع غربی و شمالی که کاملا در جهت بارندگی و بارش قرار دارد به صورت کامل و باتوجه بیشتر انجام شده است. زیرا وجود کوچک‌ترین روزنه‌ای می‌تواند باعث نم دادن کل دیوار آن قسمت شود.

کامل‌ترین و دقیق‌ترین آب‌بندی

آب‌بندی ساختمان یکی از مسایل بسیار مهم در ساخت و ساز است که اخیراً مستلزم توجه بیشتری شده است. یکی از مشکلات اساسی ساخت سازه‌ جلوگیری از نفوذ رطوبت در ساختمان است و یکی از نگرانی‌های اصلی و همیشگی یک سازنده این است که مطمئن شود رطوبت ناخواسته وارد ساختمان نمی‌شود و دیوارها به دور از هرگونه رطوبت، نشت و تراوش باقی می‌مانند.

نگرانی از بابت نم و رطوبت سازه برای افرادی که خواهان خرید آپارتمان در رویان مازندران هستند نیز مانند سایر شهرهای شمال کشور وجود دارد.

به همین منظور و باتوجه به لوکیشن و موقعیت مکانی مقاوم ترین آپارتمان رویان مازندران؛ آب‌بندی ضلع غربی و شمالی که کاملا در جهت بارندگی و بارش قرار دارد به صورت کامل و باتوجه بیشتر انجام شده است. زیرا وجود کوچک‌ترین روزنه‌ای می‌تواند باعث نم دادن کل دیوار آن قسمت شود.

 

استفاده از امن‌ترین آسانسور در پروژه رویان مازندران

همان‌طور که می‌دانید یکی دیگر از بخش‌های مهم و کلیدی هر ساختمان آسانسور است که در راحتی ساکنین و توجه به امنیت ساختمان بسیار حایز اهمیت است. برای بالا بردن کیفیت و آرامش خاطر ساکنین از بهترین برند آسانسور یعنی فوجی (FUJI) و همچنین برای امنیت بیشتر ساختمان از پنل‌ آسانسور شرکت مدیا (MEDIA) استفاده شده است که با استفاده از این پنل می‌توان برای استفاده از آسانسور سطح دسترسی مشخص کرد تا ورود و خروج به طبقات مختلف با امنیت و توجه بیشتری اتفاق بیفتد.

از طریق روش‌های مختلف با گروه ری‌روبی در ارتباط باشید تا به کمک کارشناسان متخصص، در تمام طول شبانه روز از مشاوره رایگان بهره ببرید.

بهترین درب ضد سرقت و قفل هوشمند

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و قابل توجه مقاوم ترین آپارتمان رویان مازندران در ری‌روبی استفاده از بهترین درب ضد سرقت و قفل هوشمند است.

امنیت و آرامش خانواده یکی از اولویت‌های مهم گروه ساختمانی ری‌روبی است که به همین منظور در انتخاب بهترین برند درب ضد سرقت و قفل هوشمند علاوه بر حفظ امنیت بالا، لوکس بودن و زیبایی آن نیز مورد توجه قرار گرفته است.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های قفل هوشمند استفاده شده در آپارتمان شهر رویان مازندران عبارت است از قابلیت ثبت اثر انگشت، ثبت رمز ورود، ثبت ریموت کنترل، ثبت کارت و تگ، دارای کلید مکانیکی جهت مواقع ضروری و قابلیت اتصال به   Gateway

لوکس‌ترین کلید و پریز در ری‌روبی

در مقاوم ترین آپارتمان رویان مازندران به تمام جزئیات و مسایل مختلف چه کوچک و چه بزرگ نگاه اساسی شده و از کنار کوچک‌ترین المان‌ها هم به سادگی عبور نشده است. این امر باعث شده تا در تجهیزات برقی ساختمان‌ نیز از بهترین برندها استفاده شود که به همین منظور از کلید و پریز ویکو (Viko) ترکیه‌ای و تحت مالکیت پاناسونیک ژاپن استفاده شده است.

زیباترین کابینت‌های روز دنیا در آپارتمان رویان مازندران

یکی از المان‌های چشم‌نواز و زیبای هر خانه‌ای کابینت‌ است که در آپارتمان‌های ری‌روبی نیز به همین منظور از زیباترین و جدیدترین مدل کابینت لوکس AGT استفاده شده است.

بهترین یراق آلات درب و پنجره

گروه ساختمانی ری‌روبی باتوجه به تحقیقات و بررسی‌های کارشناسان خود و به منظور بهینه‌سازی انرژی واحدها، راحتی و ایمنی مشتریان و زیبایی، برند روتو (Roto) آلمان را برای یراق آلات درب و پنجره انتخاب کرده است.

روف گاردن فوق‌العاده با منظره رویایی شهر رویان

یکی دیگر از ویژگی‌های مقاوم ترین آپارتمان رویان مازندران در ری‌روبی؛ روف‌گاردنی با منظره فوق‌العاده زیبا و چشم‌گیر است.

علاوه بر زیبایی و ایجاد فضای تفریحی از نکات بسیار مهم استفاده از روف‌گاردن در پروژه رویان می‌توان به این نکته اشاره کرد که از طریق جذب گرما به جای بازتاب آن و تامین عایق طبیعی برای ساختمان،‌ هزینه‌های انرژی کاهش می‌یابد. براساس مطالعه‌ای که توسط شورای ملی تحقیق کانادا انجام شده‌است، یک سقف سبز وسیع می‌تواند نیازهای انرژی تابستان را تا بیش از ۷۵ درصد کاهش دهد. همچنین با کاهش تقاضای تهویه هوا، سقف‌های سبز تولید آلاینده‌های هوای مرتبط و انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهند.

دفترچه فنی ساختمان‌های ری‌روبی

از ویژگی‌های بسیار جذاب تمام پروژه‌های گروه ساختمانی ری‌روبی که با خرید آپارتمان در رویان مازندران نیز از آن بهره‌مند خواهید شد؛ دفترچه فنی ساختمان است. در این دفترچه شما تمام مشخصات و اطلاعات مربوط به ساختمان اعم از متریال‌های به‌کاررفته، تمام پلان‌ها و طراحی‌ها و موارد اجرایی در ساختمان را در اختیار خواهید داشت.

دریافت مشاوره و ارتباط تلفنی با متخصصان ری‌روبی

گروه ری‌روبی با مدیریت سید امیرعباس صفوی از سال ۱۳۹۶ به صورت رسمی کار خود را در ایران به عنوان همکار و شریک تجاری معتبرترین برندهای اروپایی در حوزه ساخت و ساز و همچنین به عنوان سرمایه گذار و مجری در پرژه‌های ساختمانی خود را معرفی کرده است و از زمان تاسیس تا به امروز در این حوزه فعالیت مستمر دارد. ری‌روبی تلاش می‌کند به کمک مهندسین و طراحان به نام، پروژه‌های خود را با کمک به‌روزترین و حرفه‌ای‌ترین فناوری‌ها، تجهیزات، روش‌ها و با استفاده بهترین متریال وارداتی در تمام حوزه‌های طراحی، ساخت و فروش در بازار ارائه نماید. این شرکت یک نشان تجاری مدرن و به‌روز از کشور اسپانیا در ایران است که این ویژگی در کنار بهره‌مندی از بهترین معماران ایرانی، برخورداری از توانمندی‌ها و شایستگی‌های مبتنی بر دانش‌محوری و اخلاق‌مداری ری‌روبی را از دیگر شرکت‌های ساختمانی در ایران متمایز می‌کند.

شما می‌توانید از طریق روش‌های مختلف با گروه ری‌روبی در ارتباط باشید تا به کمک کارشناسان متخصص، مشاوره مورد نظر خود را دریافت نمایید. همچنین با بازدید از وب‌سایت WWW.REYRUBI.COM یا صفحه اینستاگرام ری روبی به آدرس reyrubi.residence  از آخرین خدمات و مطالب گروه ری‌روبی دیدن کنید یا در تمام طول شبانه روز به کمک فرم دریافت مشاوره از ری‌روبی درخواست خود را ثبت نمایید، همچنین با تماس در ساعات اداری به شماره تلفن ۲۸۴۲۲۷-۰۲۱ می‌توانید با کارشناسان ری‌روبی در ارتباط باشید.

 

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا