بورسبورس اوراق

رشد ۵.۵۹درصدی شاخص بورس از ابتدای سال


شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته ۸۲روز معاملاتی، با ثبت ۷۶هزار و ۴۶۰واحد افزایش، معادل ۵.۵۹درصد رشد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۷۴۳میلیارد و ۴۵۵میلیون انواع اوراق بهادار به‌ارزش ۴۴۶۹هزار و ۱۸۶میلیارد ریال در بیش از ۴۵میلیون و ۷۸۵هزار و ۵۴۳دفعه طی ۸۲روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۸۰میلیارد و ۳۶۴میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۱۸۲هزار و ۸۶۳میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۸۲روز، با ۷۶هزار و ۴۶۰واحد افزایش، معادل ۵.۵۹ درصد رشد کرده به رقم یک میلیون و ۴۴۳هزار و ۷۱۱واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۴۱هزار و ۱۹۸واحد افزایش، معادل ۱۱.۸۳درصد رشد کرد و در این مدت رقم ۳۸۹هزار و ۴۶۶واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۹هزار و ۳۵۹واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۸۳هزار و ۴۷۰واحد و شاخص بازار دوم با ۲۶۷هزار و ۳۱۱واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۸۲۶هزار و ۷۴۰واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱.۸۲درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۰.۴۴ درصد افزایش همراه شدند.

انتهای پیام/+

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا