بورسبورس اوراق

افت ۲۸هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت


شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۲۸ هزار واحد کاهش، معادل ۱.۹۲ درصد افت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۲۶میلیارد و ۶۲۱میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۰۶هزار و ۷۶۹میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۴۸۵هزار و ۱۵۴دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۳۲.۹۱، ۵۲.۱۵ و ۳۵.۹۳ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۵۹۶۱میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۸۰هزار و ۳۶۸میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۵۸.۶۵ و ۵۳.۹۹ درصد افزایش همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۲۸هزار و ۱۸۷واحد کاهش، معادل ۱.۹۲درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۴۴۳هزارو ۷۱۱واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۱۴هزار و ۳۱۶واحد کاهش، معادل ۳.۵۵درصد افت کرد و رقم ۳۸۹هزار و ۴۶۶واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۵هزار و ۵۸۳واحد افت به رقم یک میلیون و ۸۳هزار و ۴۷۰واحد و شاخص بازار دوم با ۴۱هزار و ۷۵۰واحد افت، به عدد ۲ میلیون و ۸۲۶هزار و ۷۴۰واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۳۱درصد کاهش و شاخص بازار دوم با ۱.۴۶درصد افت همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا