انرژی

بررسی تحقیق و تفحص از شرکت پتروشیمی در کمیسیون صنایع و معادن

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری جلسه این کمیسیون در رابطه با درخواست تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از شرکت پتروشیمی خبر داد و گفت: رای گیری در رابطه با این موضوع به جلسه بعدی موکول شد.

علی جدی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز درخواست تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از شرکت پتروشیمی مطرح شد که نماینده درخواست کننده تحقیق و تفحص و هم نمایندگان شرکت ها نظرات خود را ارائه کردند و فعلا رای گیری انجام نشد و رسیدگی به آن به جلسه هفته بعد کمیسیون موکول شد.

وی افزود: بحث بعدی جلسه امروز الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون تمپره در مورد ارائه منابع مخابراتی برای کاهش بلا و عملیات امدادی در بعضی بلایا بود که مورد بررسی قرار گرفت اما نهایی نشد و ادامه آن برای جلسه ای ماند که با کمیسیون امنیت ملی مشترکا برگزار خواهد شد.  

نماینده مردم شیروان در مجلس یازدهم در رابطه با مهمانان حاضر در جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون صنایع و معادن گفت: نمایندگان و کارشناسانی از وزارت نفت، شرکت پتروشیمی و شستا در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند که بیشتر در حوزه پتروشیمی فعال بودند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا