کسب و کار

پایین ترین قیمت بتن آماده در سامانه عرضه سراسری بتن ملی

مجموعه ماشین سازی انعکاس با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و تجربه کارشناسان خود در زمینه تولید بتن آماده با برند بتن ملی فعالیت دارد. این مجموعه در تلاش است تا بتواند محصولاتی با رده کیفی Aتولید کند و تا کنون نیز در این راه موفق بوده است. به این ترتیب توانسته آن طور که باید رضایت مشتریان خود را از سراسر کشور جلب کند. این مجموعه در حال حاضر با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه تولید صنایع عمرانی و با ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت، به یکی از بزرگترین فعالان در این زمینه تبدیل شده است. شما می توانید تمامی محصولات این مجموعه را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در هر جای ایران که هستید خریداری کنید.

بتن آماده

انتخاب بتن با کیفیت چه اهمیتی دارد؟

همچنین بخوانید

در حال حاضر صنایع ساخت و ساز در سراسر جهان به عنوان یکی از اصلی ترین آثار رشد یک کشور و اصول صنعتی شدن آن شناخته می شوند. به این ترتیب، رشد و توسعه این صنعت برای تمامی کشورها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. باید بدانید که این صنعت با ۶ صنعت دیگر رابطه تنگاتنگ دارد و رشد و توسعه صنعت ساختمان سازی، گامی است برای اینکه صنایع دیگر نیز به رشد و تعالی برسند.

هم اکنون پروژه های وسیع ساختمان سازی در سراسر کشور اجرا می شوند و به این ترتیب، استفاده از مواد با کیفیت برای ساخت ساختمان های مستحکم و مقاوم بسیار با اهمیت است. با تمام این تفاسیر در نهایت می توان گفت که بتن ملی به عنوان یکی از مهم ترین و پرمصرف ترین مصالح ساختمان سازی شناخته می شود. صنعت ساختمان سازی به حدی در کل دنیا به رشد و شکوفایی رسیده است که به ازای هر یک نفر در سال، چیزی بالاتر از ۱۰۰۰ کیلوگرم بتن در سال به مصرف می رسد.

بتن آماده چیست؟

بتن ماده ای است چسبناک که بر اثر فعل و انفعالات بین سیمان و آب به وجود می آید و یکی از برترین محصولات این رده با نام تجاری برند ملی در حال حاضر به فروش می رسد. در حال حاضر بتن آماده بیشترین نقش را در صنعت ساخت و ساز ایفا می کند و آن هم به خاطر مزایایی است که در بخش های دیگر به آن می پردازیم. انواع این محصول از سیمان های مختلف، پوزولان، گوگرد، سربار کوره ها، الیافت های پیش ساخته، مواد افزودنی مجاز و… ساخته می شود که در هر محصول ممکن است تمامی این موارد استفاده شده باشند و یا نشده باشند. درصد آن ها در رده ها و عیارهای مختلف بتن هم متفاوت است.

در قرن اخیر، تولید بتن آماده با پیشرفت قابل ملاحظه ای روبرو شده است و شما می توانید متناسب با ساخت و ساز پروژه خود، یک بتن ملی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. هر یک از این محصولات با استفاده از بخارها، حرارت مجاز، اتوکلاوها، تخلیه هوا و یا فشار هیدورلیکی تولید می شوند.

بتن ملی آماده با کیفیت بالا

آنچه که باعث پرمصرف شدن بتن شده است، دسترسی آسان به آن، استحکام و دوام بالا، طول عمر زیاد و قیمت مناسب است و به خاطر همین دلایل نیز از آن در ساخت انواع ساختمان، سد، جاده و… استفاده می شود. در ایران نیز حدود ۴۰ سال است که بتن بیشترین نقش را در صنایع ساختمان سازی ایفا می کند. البته عوامل فیزیکی و شیمیایی و خرابی های ایجاد شده با بتن، مردم سراسر جهان را به سوی استفاده از بتن هایی با مقاومت بالا سوق داده است.

البته نباید این تصور را داشته باشید که تمامی شرکت ها اصول ترکیبات بتن آماده را رعایت می کنند. واقعیت این است که ضعف شدیدی در مراحل ساخت بتن آماده دیده می شود. اما مجموعه بتن ملی، برای اینکه بتواند همگام با تکنولوژی روز دنیا در زمینه بتن ملی فعالیت کند، گام های بزرگی برداشته است.

بتن ملی آماده از چه موادی ساخته شده است؟

بتن آماده با برند بتن ملی همانند دیگر محصولات مشابه، از آب، سیمان و سنگدانه ها ساخته شده است و البته برای اینکه سر پروژه محصولی با کیفیت دریافت کنید، افزودنی های دیگری نیز به ترکیبات بتن اضافه می شوند. در حالت کلی ۷۵ درصد بتن ملی را سنگدانه ها با تراکم های مختلف و ۲۵ درصد آن، آب و سیمان است.

بتن ریزی

سیمان

برای ساخت هر یک از محصولات از سیمان های مختلفی استفاده می شود.

آب

کیفیت آب در ساخت محصول نهایی بسیار با اهمیت است. کیفیت آب باید به حدی باشد که ناخالصی های موجود در آن بر گیرش بتن ملی و ایجاد فعل و انفعالات درون آن تاثیری نداشته باشد. آب بی کیفیت و غیر مرغوب برای ساخت این محصول به هیچ عنوان استفاده نمی شود. به دلیل اینکه باعث ایجاد تاثیرات منفی در بتن می شود. پتاسیم و سدیم موجود در این آب ها باعث ایجاد تراکنش های شیمیایی این مواد با مواد موجود در سنگدانه ها می شود و در نهایت بتن پوک می شود. حالا دیگر نمی توان گفت ساختمانی که با بتن ساخته شده است، مقاوم است. چرا که با استفاده از آب نامرغوب، مقاومت آن به چالش کشیده شده است. استفاده از آب های بی کیفیت باعث ایجاد لکه روی بتن و یا ایجاد زنگ زدگی در آرماتور می شود.

تمام این عوامل دست به دست هم می دهند تا مقاومت ساختمان به حد زیادی کاهش پیدا کند. اینکه بگوییم برای ساخت این محصول آب آشامیدنی استفاده شده است، معیار مناسبی نیست. برای اینکه بتن با کیفیتی تولید شود، آبی که برای ساخت آن استفاده می شود، باید بدون مزه بوده و PH آن بین ۶ تا ۸ باشد. برای ساخت بتن می توان از آب های زیرزمینی، آب دریا، آب آشامیدنی استفاده کرد. اما به هیچ عنوان نباید از آب فاضلاب برای ساخت این محصولات استفاده کرد. مواد شیمیایی موجود در آن باعث ایجاد واکنش های شیمیایی با مواد بتن شده و مقاومت آن را به پایین ترین حد خود می رسانند و ساخت و ساز با این بتن بسیار خطرآفرین خواهد بود.

سنگدانه ها

سنگدانه ها حدود هفتاد و پنج درصد بتن ملی را تشکیل می دهند. به همین دلیل، کیفیت این مواد، خاصیت فیزیکی و شیمیایی و… در کیفیت نهایی محصول بسیار تاثیرگذار است. دانه های سنگی یا بر اثر فرسایش سنگ ها و خرد کردن سنگ مادر ساخته می شوند. حداکثر اندازه سنگدانه های مصرف شده در ساخت بتن بین ۱ الی ۵ میلیمتر است. در حالت کلی معمولا از سنگریزه هایی با قطر ۲ میلیمتر برای ساخت بتن ملی استفاده می شود. دانه های بزرگتر به نام گراول و دانه های کوچکتر با نام ماسه بادی نامگذاری می شوند. دانه هایی با قطر بین ۰.۰۲ و ۰.۰۶ میلیمتر با نام لای و یا مواد زیر رس شناخته می شوند.

مادستون ماده نرمی است که شامل ترکیبات مساوی رس، لای و ماسه است. بخش دیگری از سنگدانه ها، کانی ها هستند. کانی میکا، کانی سولفات، کانی سیلیس فلداسپار، کانی کربنات، کانی سولفور آهن، کانی رسی و کانی اکسید آهن از جمله کانی هایی هستند که بخشی از سنگدانه ها را تشکیل می دهند.

مواد افزودنی مجاز در ساخت بتن ها

معمولا ترکیب و خاصیت بتن ها با استفاده از یک سری مواد افزودنی مجاز که طبق آیین نامه شورای بتن ایران تعیین شده اند، تغییر داده می شود. افزودنی ها در مراحل مختلفی از مخلوط کردن مواد، به بتن افزوده می شوند. روان کننده، کندگیرکننده و تسریع کننده گیر، از جمله افزودنی هایی هستند که با تیپ های A، B و C طبقه بندی می شوند.

تسریع کننده ها

موادی هستند که سرعت سخت شدن (گیرش) بتن را افزایش می دهند و باعث افزایش مقاومت و دوام محصول می شوند.سدیم کربنات، آلومینات سدیم، کلرو کلسیم، نمک آهن، کلرو آلومینیوم و فلوئور سدیم جزو این دسته هستند.

کندشونده ها

موادی هستند که سرعت گیرش بتن را کاهش می دهند. وجود این ماده به خصوص در بتن آماده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به دلیل اینکه فاصله بین محل کارخانه و پروژه ممکن است زیاد باشد و همین امر باعث سفت شدن بتن می شود و محصول نهایی، کیفیت و کارایی خود را از دست می دهد. به خصوص در هوای گرم که مدت زمان گیرش به حد قابل توجهی کاهش می یابد، کندگیر کننده از ایجاد ترک های ریز در بتن آماده جلوگیری می کند. شکر خوراکی و برخی از مشتقات هیدروکربن ها در این دسته قرار می گیرند. به عنوان مثال اضافه کردن شکر به میزان ۰.۰۵ درصد وزن کل محصول، مدت زمان گیرش را ۴ ساعت به تعویق می اندازد.

کاهنده آب مصرفی

با استفاده از این محصول مقدار آب مصرفی کاهش می یابد و محصول نهایی، دوام و مقاومت بالاتری خواهد داشت. در صورتی که کاهنده آب باعث تاخیر در گیرش بتن شود، به این ترتیب به نام افزودنی تیپ ۴ یا روان کننده ها شناخته می شوند و روان کننده هایی که باعث تسریع در گیرش نهایی شوند، به نام افزودنی های تیپ ۵ نامگذاری می شوند.

طول عمر بتن ملی چقدر است؟

طول عمر بتن ها رابطه مستقیمی با مقاومت مشخصه آن ها دارد. طول عمر بتن ملی هم از این قاعده پیروی می کند. مقاومت یک بتن نشان دهنده ایستادگی آن در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، عوامل شیمیایی و سایشی و تمامی عواملی است که باعث ایجاد کاهش مقاومت آن می شود. بتنی با دوام و با کیفیت است که با قرار گرفتن در تمام این شرایط، شکل اولیه، کیفیت و مقاومت خود را حفظ کند. به همین خاطر باید شرایط آب و هوایی، میزان مقاومتی که از بتن و ساختمان انتظار دارید، کاربرد آن در بخش های مختلف ساختمان، قیمت بتن و مواردی از این دست به طور کامل مورد ارزیابی قرار بگیرند. قطعا طول عمر و مقاومت بتن و قیمت بتن انعکاس با هزینه های پیش روی شما در آینده رابطه مستقیم دارد.

با استفاده از یک بتن با کیفیت، هزینه های تعمیر و نگهداری و جایگزینی مصالح خراب شده، به پایین ترین حد خود می رسد. طول عمر مفید سازه، با مقاومت بتنی که برای ساخت آن به کار برده شده است، رابطه مستقیمی دارد. کیفیت آب، میزان سیمان استفاده شده (عیار بتن)، تراکم سنگ دانه ها تمام عواملی است که بر مقاومت و طول عمر بتن ملی تاثیرگذار است. آب یکی از تاثیرگذارترین عوامل کاهنده کیفیت و مقاومت بتن در برابر تخلخل است. بتن را می توان یک محصول قلیایی به حساب آورد. بنابراین می توان آب های اسیدی را نامناسب ترین آب و مهم ترین عامل کاهش مقاومت

بتن شناسایی کرد.

کلام پایانی

شما می توانید انواع بتن ملی با کیفیت بالا و پایین ترین قیمت را با ۵ درصد تخفیف از سراسر ایران سفارش دهید. این مجموعه در هر شهر با چندین نماینده فعال، تمامی خدمات مربوط به انواع بتن آماده و مصالح ساختمانی را در اختیار هم وطنان قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش، قیمت ها و دریافت مشاوره برای خرید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت بتن آماده ملی نسبت به دیگر محصولات مشابه بسیار کمتر است و در عین حال از مقاومت بالایی برخوردار است. این مجموعه کیفیت را فدای کمیت نمی کند و هواره در تلاش است تا محصولاتی با رده کیفی A تولید کند. اعتبار و اعتماد مشتریان برای مجموعه ماشین سازی انعکاس، در بالاترین درجه اولویت قرار دارد.

 

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا