بورسبورس اوراق

رشد ۵.۹ درصدی شاخص بورس از ابتدای سال


شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته ۹۰روز معاملاتی، با ثبت ۸۱هزار و ۲۱۳واحد افزایش، معادل ۵.۹۴ درصد رشد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۸۲۸میلیارد و ۴۸۱میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۴۸۰۶هزار و ۱۹۳میلیارد ریال در بیش از ۴۷میلیون و ۹۷۵هزار و ۸۴۶دفعه طی ۹۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۸۹میلیارد و ۱۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۲۹۵هزار و ۱میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۹۰روز، با ۸۱هزار و ۲۱۳واحد افزایش، معادل ۵.۹۴ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۴۴۸هزار و ۴۶۴واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۴۱هزار و ۳۳۴واحد افزیش، معادل ۱۱.۸۷درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۳۸۹هزار و ۶۰۲واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۲۳هزار و ۴۶۷واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۸۷هزار و ۵۷۷واحد و شاخص بازار دوم با ۲۷۵هزار و ۱۶۵واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۸۳۴هزار و ۵۹۴واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۲۱درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۰.۷۵ درصد افزایش همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا