امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

۹۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان سمنان پرداخت شد

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه ۹۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده است، گفت: ۶۵۷ میلیارد تومان مرتبط با خرید گندم تضمینی به کشاورزان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر شنبه در جلسه کارگروه رصد و پایش وضعیت آرد، نان و گندم استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ۵۰ هزار تُن گندم از دستان توانای کشاورزان استان تاکنون خریداری شده است، بیان کرد: ۹۰ درصد مطالبات کشاورزان در بحث خرید گندم به ارزش حدود ۶۵۷ میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: افزایش نظارت بر نانوایی‌ها در استان به منظور بررسی مسائل و موارد احتمالی موجود، جلوگیری از تخلفات و همچنین افزایش کیفیت نان، در دستور کار باشد.

اهمیت توجه به ساعات کاری نانوایی‌ها

استاندار سمنان با بیان اینکه نانوایی‌ها از واحدهای صنفی هستند که بیشترین مراجعات مردم را دارند و لذا باید نان با کیفیت به آنها ارائه شود و این موضوع بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: نظارت بر خبازی‌ها به صورت تخصصی در سطح استان توسط دستگاه‌های تخصصی متولی امر در دستور کار باشد.

هاشمی بیان داشت: نصب دستگاه‌های کارت خوان هوشمند در خبازی‌ها اقدام ارزنده‌ای بود که به اجرا درآمد و هدف آن تسریع در ارائه نان بوده و ضرورت دارد نظارت‌ها در این حوزه انجام و با تخلفات احتمالی برخورد شود.

وی با بیان اینکه ساعات کاری پخت نان در نانوایی‌های سطح استان بررسی و در صورت لزوم در راستای تسهیل امور و رضایت مردم تغییر یابد، گفت: ساعات کار نانوایی‌های سطح استان و نانوایی‌های کشیک در سطح معابر اصلی شهر به صورت مطلوب برای همگان اطلاع رسانی شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا