انرژی

حل مشکل آب ۴۰۰ روستای خوزستان از ابتدای امسال تاکنون

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: مشکل آب آشامیدنی ۴۰۰ روستای استان از ابتدای سال جاری تاکنون برطرف شده است.

همچنین بخوانید

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، از پایان عملیات احداث خط انتقال آب به ۳ روستا در باغملک خبر داد و اظهار کرد: با توجه به عزم دولت سیزدهم برای آبدار کردن روستاها و مناطق محروم، روستاهای سرپوشیده، آبگندو و کربلایی قاسمعلی از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شدند.

وی افزود: فرسودگی خط انتقال قدیمی این روستاها باعث ایجاد اختلال در آبرسانی به این مناطق شده بود که با اجرای ۲۵۰۰ متر خط لوله جدید ۶ اینچ گالوانیزه این مشکل به صورت کامل برطرف شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به جمعیت تحت پوشش این طرح بیان کرد: روستاهای سرپوشیده، آبگندو و کربلایی قاسمعلی با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ خانوار در بخش مرکزی شهرستان باغملک واقع شده اند که با اجرای این عملیات مشترکین این مناطق از آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شدند.

کرمی نژاد با بیان اینکه این روستاها عمدتا آب آشامیدنی نداشتند یا آب آن ها کم و بی کیفیت بود، ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان در نقاط مختلف استان طرح‌های بسیار خوبی در حال اجرا دارد و یکی پس از دیگری آن ها را بهره برداری می کند تا شاهد بهبود کمی و کیفی آب در روستاهای استان باشیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان در پایان با اشاره به تلاش برای حل مشکلات آب روستاهای خوزستان گفت: مشکل آب آشامیدنی ۴۰۰ روستای استان از ابتدای سال جاری تاکنون برطرف شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا