بورسبورس اوراق

تشکر سهامداران از رئیس جمهور بابت عرضه خودرو در بورس


جمعی از سهامداران بازار سرمایه با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور ضمن تشکر، بابت از سرگیری دوباره عرضه خودرو در بورس، خواستار تداوم عرضه خودرو و همچنین عرضه کالاهای شرکت‌های مشمول قیمت‌گذاری دستوری در تالار شیشه‌ای شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، جمعی از سهامداران و فعالان بازار سرمایه با انتشار نامه‌ای در فضای مجازی خطاب به رئیس جمهور ضمن تشکر بابت از سرگیری دوباره عرضه خودرو در بورس، خواستار تداوم عرضه خودرو و همچنین عرضه کالاها، محصولات و خدمات دیگر شرکت‌های مشمول قیمت‌گذاری دستوری در تالار شیشه‌ای شدند.

متن این نامه که خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر ابراهیمی رئیسی، رئیس جمهور نوشته و منتشر شده، بدین شرح است:

همانگونه که مستحضرید به تازگی عرضه دوباره خودرو در بورس کالا اجرایی شده است که این موضوع از چند جنبه قابل تامل و در خور تقدیر و تحسین از حمایت‌های حضرتعالی و تصمیمات دولت سیزدهم در راستای شفافیت و تقویت اقتصاد و بازار سرمایه و نیز ایجاد امیدواری در مردم است.

نخست این که عرضه خودرو در بورس کالا مقدمه‌ای برای توزیع تمام خودروهای داخلی در بورس و همچنین در راستای از میان رفتن قیمت‌گذاری دستوری، کوتاه‌شدن دست دلالان، رسیدن خودرو به متقاضیان و مصرف‌کنندگان نهایی و عدالت و شفافیت در فروش و واقعی شدن قیمت خودرو است.

از سوی دیگر با حذف دلالان و واسطه‌ها، سود واقعی به شرکت‌های خودروساز و در نهایت سهامداران بازار سرمایه و همچنین جامعه ۵۰ میلیونی سهامداران عدالت که بعضا از اقشار کم‌درآمد و کم‌بضائت هستند، خواهد رسید. بعلاوه این که با تصویب عرضه دوباره خودرو در بورس کالا این روزها شاهد معاملات بهتر سهامداران در گروه خودرویی و همچنین کلیت بازار سرمایه هستیم.

از این رو ضمن تشکر از جنابعالی بابت حمایتی‌ که از بازار سرمایه با اتخاذ تصمیمات و تصویب مصوبات گوناگون دارید، علاوه بر درخواست تداوم و استمرار عرضه خودرو در بورس خواهشمند است در راستای احقاق حقوق سهامداران، تدابیری اندیشیده و تصمیماتی گرفته شود تا عرضه کالاها، محصولات و خدمات دیگر شرکت‌ها نیز که مشمول قیمت‌گذاری دستوری هستند، در بورس اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا