خودروکسب و کار

آموزش نصب هدلایت روی مه شکن پارس

هدلایت یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی پژو پارس است که در این مقاله قصد داریم آموزش نصب هدلایت روی مه شکن پارس را در اختیار شما قرار دهیم. لازم به ذکر است که امکان نصب هدلایت به صورت فابریک بر روی کاسه چراغ خودروی پژو پارس وجود ندارد. به همین دلیل نصب و راه اندازی آن نیاز به آموزش دارد.

استفاده از هدلایت به جای چراغ های قدیمی مزایای زیادی را به همراه دارد. از جمله این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوام بالا

همچنین بخوانید

عمر این چراغ ها در قیاس با چراغ های زنونی یا هالوژنی بسیار بالا می باشد. هدلایت ها در حدود ۴۵ هزار ساعت عمر می کنند.

نوردهی بیشتر

این چراغ ها در قیاس با نوع قدیمی تر، شدت و کیفیت نور بالاتری دارند. در جاده های تاریک و بدون چراغ، میدان روشنایی هدلایت ها بسیار وسیع بوده و رانندگی در شب را ساده تر می سازند.

مصرف برق کمتر

هدلایت ها مصرف برق بسیار پایینی دارند. به همین دلیل در زمان روشن بودن، فشار کمتری را به باتری وارد می کنند.

 

نصب ساده و راحت

نصب هدلایت نیاز به تغییر در سیم کشی برق خودرو نداشته و به سادگی و تنها به کمک یک سوکت قابل انجام می باشد.

 

ایمنی بیشتر

یکی دیگر از دلایل تمایل کاربران به خرید هدلایت خودرو، ایمنی بالای آن است. وجود سیستم خنک کننده و تهویه در پشت این چراغ ها، از داغ شدن و خرابی آن پیشگیری می کند. از طرف دیگر این چراغ ها در برابر ضربه نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

 

تنوع رنگ بالا

بر خلاف لامپ های قدیمی که تک رنگ بودند، هدلایت ها از تنوع رنگ بالایی برخوردار هستند. بنابراین نصب هدلایت بنا به سلیقه یا رنگ خودروی کاربران و با لذت و قدرت انتخاب بیشتری همراه خواهد بود.

 

طراحی زیبا و مدرن

نور و درخشش هدلایت و طراحی خاص آن، ظاهر خودرو را منحصر به فرد و مدرن نشان می دهد. برای کسانی که علاقه زیادی به خودروهای اسپرت دارند، این چراغ ها بی نظیر می باشند.

همه این مزایا کاربران را به نصب هدلایت و استفاده از آن تشویق و ترغیب کرده است.

هدلایت، تغییر شگرف در نورپردازی خودروها

توجه داشته باشید که در زمان خرید هدلایت، به همراه آن یک قطعه اضافه نیز در جعبه عرضه می گردد. به کمک  این قطعه هدلایت به راحتی در کاسه چراغ خودرو جاسازی می شود. سیستم خنک کننده هدلایت در بخش پشتی آن قرار گرفته است. بنابراین نحوه نصب آن به منظور داشتن یک تهویه مناسب بسیار مهم بوده و از داغ شدن بیش از حد آن جلوگیری می کند.

 

 

آموزش نصب هدلایت روی مه شکن پارس به صورت مرحله به مرحله

آموزش نصب هدلایت روی مه شکن پارس بسیار ساده است. به گونه ای که هر فرد با کمی دقت قادر خواهد این چراغ را بر روی خودروی خود نصب کند.. مراحل نصب هدلایت بدین ترتیب می باشد:

  • خاموش کردن خودرو: به دلیل آن که نصب هدلایت با برق خودرو در ارتباط است، برای حفظ ایمنی و جلوگیری از بروز خطر، از خاموش بودن خودروی خود اطمینان حاصل فرمایید.
  • به محفظه مربوط به چراغ مه شکن خودروی پارس دست پیدا کنید.
  • سه سیم به چراغ قدیمی خودرو متصل شده است. این سه سیم یا سوکت را جدا کرده، درپوش پلاستیکی پشت لامپ را در آورید.
  • در این مرحله به لامپ قدیمی رسیده اید و باید آن را از جایگاه خود خارج نمایید. برای این کار گیره فلزی را از پشت آن را باز کنید تا چراغ آزاد شده و بیرون آید.
  • در ادامه، جای قرار گرفتن و نصب هدلایت را آماده کنید. برای این کار قطعه دایره شکلی که در جعبه هدلایت قرار دارد را در سوراخ مربوط به چراغ  قرار دهید .با قرار دادن گیره فلزی و بستن آن، این قطعه در جای خود محکم می شود. حال درپوش پلاستیکی را در جای خود محکم کنید. در نهایت هدلایت را در محفظه چراغ قرار دهید به گونه ای که سیستم خنک کننده آن به سمت بیرون باشد. در آخر سوکت برق چراغ هدلایت را به سوکت برق ماشین متصل کنید.

بدین ترتیب نصب هدلایت خودرو به پایان می رسد و شما قادر خواهید بود به کمک این آموزش نصب هدلایت روی مه شکن پارس و اجرای آن، لذت یک نورپردازی فوق العاده و قدرتمند را بر روی خودروی پارس خود نظاره گر باشید.

نصب هدلایت بر روی مه شکن پارس

 

 

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا