بانک و بیمه

اگر فرودگاه مشهد مشکل داشت، این میزان تردد مقامات انجام نمی‌شد/ فعالیت ١٢ ایرلاین خارجی در فرودگاه مشهد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اظهار داشت: نگران باند فرودگاه مشهد و نبود رنگ استاندارد در کشور نباشید اگر مشکلی وجود داشت ١٢ ایرلاین خارجی در این فرودگاه فعال نمی‌شدند و همچنین روزانه ١۵٠ پرواز از این فرودگاه انجام می‌شود. از سوی دیگر اگر باند این فرودگاه مشکلی داشت این میزان تردد مقامات از طریق فرودگاه مشهد انجام نمی‌شد.


به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، سعید چلندری در نشست خبری امروز در پاسخ به ایلنا درباره وضعیت فرودگاه مشهد با توجه سوانح پی در پی ترکیدگی لاستیک و عدم امکان رنگ آمیزی باند این فرودگاه (طبق گزارش سازمان هواپیمایی) اظهار داشت: موضوع در گزارش منتشر شده از سوی دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری کاملا شفاف است اما این گزارش باید تکمیل شود و آنچه که از این گزارش در فضای مجازی منتشر شد یک درصد هم واقعیت نداشت.

وی ادامه داد: نگران باند فرودگاه مشهد و نبود رنگ استاندارد در کشور نباشید اگر مشکلی وجود داشت ١٢ ایرلاین خارجی در این فرودگاه فعال نمی‌شدند و همچنین روزانه ١۵٠ پرواز از این فرودگاه انجام می‌شود. از سوی دیگر اگر باند این فرودگاه مشکلی داشت این میزان تردد مقامات از طریق فرودگاه مشهد انجام نمی‌شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه دو باند فرودگاه مشهد فعال است، گفت: در بخشی از یکی از باندها موانعی وجود دارد که در حال اصلاح و برطرف کردن آن هستیم و امکان فعالیت هر دو باند به وجود می‌آید و اگر برای یک شرکت هواپیمایی ضعیف اتفاقاتی در فرودگاه مشهد رخ می‌دهد نباید آن را به تمام عملکرد فرودگاه تعمیم دهیم در غیر این صورت این تعداد شرکت هواپیمایی خارجی در این فرودگاه فعالیت نمی‌کردند.

سیدی افزود : در بحث رنگ آمیزی و تامین رنگ استاندارد مناسب باندهای فرودگاه مشکلی وجود ندارد و از بین ١٧ کارخانه تولید رنگ در کشور تولیدات ٣ کارخانه را انتخاب کردیم و در حال تست این رنگ‌ها در باندهای فرودگاهی هستیم.


انتهای پیام/

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا