بانکبانک و بیمه

برگزاری جلسه کمیته مضمون توسعه حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی

جلسه کمیته مضمون توسعه حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون یادشده با حضور معاون امور ارزی و بین الملل و معاون برنامه ریزی و تحول برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل بانک با بیان این مطلب که بخش ارزی بانک نیازمند رفع چالش ها و نواقص و بهبود در حوزه نرم افزاری است و حجم عمده پروژه های تعریف شده نیز در رابطه با امور انفورماتیک است، از عملکرد خوب حوزه فناوری اطلاعات بانک در این خصوص قدردانی کرد.
محمد شیریجیان معاون برنامه ریزی و تحول نیز با تاکید بر درخواست مدیریت عامل بانک بر گسترش هرچه بیشتر فعالیت های ارزی بانک بر اجرای هرچه سریع تر و در زمان بندی مشخص راهکارهای احصاء شده، تاکید کرد.
در پایان این نشست که با حضور روسا و کارشناسان ادارات کل خارجه، مشارکتها و توسعه شبکه بین الملل، ضمانت نامه های ارزی، سازمان و روشها، مدیریت عملیات بانکی، حسابداری و بودجه، حقوقی و دعاوی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک برگزار شد، مدیران پروژه ها به تشریح وضعیت پیشبرد راهکارها و چالش های اجرایی آنها پرداختند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا