انرژی

وزیر نفت وارد خوزستان شد

وزیر نفت به منظور آغاز به کار عملیات اجرایی چند طرح راهبردی وزارت نفت و افتتاح پروژه های اجتماعی عام المنفعه در خوزستان وارد اهواز شد.

جواد اوجی امروز (چهارم شهریورماه) به منظور سفر یکروزه به خوزستان از طریق فرودگاه یین المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی وارد اهواز شد.

آغاز به کار سه پروژه راهبردی و افتتاح پروژه های مسئولیت اجتماعی از مهمترین برنامه های سفر وزیر نفت به خوزستان هستند.

ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گمنام، حضور در نماز جمعه اهواز و دیدار و گفت و گو با مردم و همچنین دیدار با خانواده چند تن از شهیدان از دیگر برنامه های جواد اوجی در سفر یکروزه به خوزستان هستند.

امروز قرار است با حضور وزیر نفت عملیات اجرایی سه پروژه راهبردی شرکت ملی نفت ایران همزمان با هفته دولت در خوزستان آغاز شود.

توسعه فاز دوم میدان مشترک نفتی یاران (شمالی و جنوبی)، طرح توسعه میدان مشترک بلال و طرح توسعه و نگهداشت میدان نرگسی سه پروژه راهبردی شرکت ملی نفت ایران هستند که عملیات اجرایی آن ها به صورت رسمی آغاز می‌ شود.

امروز همچنین عملیات اجرایی طرح  PDH بیدبلند خلیج فارس نیز با حضور وزیر نفت و جمعی دیگر از مسئولان کشور و استانی آغاز خواهد شد.

اوجی قرار است در این سفر در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی وزارت نفت طرح های مسئولیت اجتماعی را با مجموع اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در خوزستان افتتاح کند.

در سفر وزیر نفت به خوزستان‌، محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، شاه میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، میرسالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش و دارابی مشاور اجتماعی وزیر حضور دارند.

وزیر نفت امروز با حضور در یادمان شهدای اهواز به مقام شامخ شهید علی هاشمی ادای احترام کرد. 

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا