بانکبانک و بیمه

هدف گذاری پرداخت ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در خراسان جنوبی

بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری، در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی، رضا ملائی در نشست با زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن گرامیداشت هفته دولت، نتیجه حضور فعال و مؤثر بانک در عاملیت طرح‌های ملی را اعتماد بیش از پیش دولت به بانک توسعه تعاون بیان کرد و افزود: اکنون که چندروز از سیزدهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه تعاون جوان‌ترین بانک دولتی با اهداف توسعه‌ای می‌گذرد، می‌توان اذعان داشت که همواره شاهد افزایش کمی و کیفی مأموریت‌های محوله دولت به بانک و در نتیجه مثمر ثمر واقع شدن این بانک در ارائه خدمات به آحاد جامعه و خصوصاً بخش تعاون هستیم.

وی با بیان اینکه در ۵ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش‌های مختلف استان بالغ بر ۲۴۵۰میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: این مبلغ نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۶۰درصد افزایش داشته است.

مدیر شعب استان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰ را ۴۸۰۰میلیارد ریال گزارش کرد و یادآور شد: پیش‌بینی اعطای تسهیلات در سال جاری مبلغ ۶هزار میلیارد ریال است که در رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال در استان صرف خواهد شد.

گفتنی است بانک توسعه تعاون همواره خود را به تحقق سهم ۷۰درصدی بخش تعاون در مصرف تسهیلات بانک، موظف دانسته است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا