بانکبانک و بیمه

برگزاری شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون به میزبانی بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی

ششمین شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور زاهدی وفا سرپرست وزارت در محل سالن کنفرانس مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی، زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه با تأکید بر استفاده از فناوری‌های جدید و فضای مجازی گفت: با گذشت دو دهه از آغاز دولت الکترونیک، پیشرفت قابل قبولی داشته که می‌بایست تداوم داشته باشد تا بتوانیم پایگاه اطلاعاتی رفاه ایرانیان را تکمیل کنیم.

وی همچنین با اشاره به ضرورت فعال‌سازی شرکت‌های تعاونی مسکن، از این کار به عنوان یک تعهد و وظیفه شرعی و قانونی یاد کرد و افزود: در وزارت‌خانه در پی تأسیس یک صندوق زمین و ساختمان در استان‌ها هستیم که در نتیجه آن اشخاص می‌توانند با خرید تدریجی سهام آن صندوق از طریق بورس، نهایتاً سهام خود را به واحد مسکونی تبدیل کنند و صاحب خانه شوند.

زاهدی وفا از پیگیری برای تقویت سرمایه‌های بانک‌ها خبر داد و با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون یک بانک صددرصد توسعه‌ای و دولتی است خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات به تعاونی‌ها تلاش می‌شود بودجه مناسبی از افزایش سرمایه بانک‌های دولتی در قانون بودجه، به بانک توسعه تعاون اختصاص یابد.

در این نشست که تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، تعاون گران و مدیران تأمین اجتماعی و بهزیستی، مراکز درمانی و بازنشستگی نیز حضور داشتند، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان به ارائه گزارش عملکرد و ایراد نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا