بانکبانک و بیمه

پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز داروساز

دکتر محمد رضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت بزرگداشت حکیم زکریای رازی و روز داروساز پیامی را به شرح زیر منتشر کرد:

صنعت داروسازی توانسته است با اتکا به توان متخصصان داخلی و پشتکار و تلاش کم نظیر آنها در شرایط تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران که حوزه سلامت و درمان مردم ما را هدف قرار داده بود،یکی از برگ های پر افتخار این ملت را در عرصه های گوناگون،به نام خود رقم بزند.
با اتکا به توان داخلی و هوش و استعدادهای این سرزمین اکنون رشد و ارتقای ایران در صنعت داروسازی زبانزد کشورهای منطقه است و شتاب روز افزون ایران در این صنعت،نوید بخش آینده ای درخشان تر است.
تولید واکسن برکت در شرایط همه گیری ویروس کرونا و تهدید همه جانبه سلامت مردم و دغدغه های فراوانی که به وجود آورد،نشان داد که مسیر کشور در حمایت از متخصصین داخلی و رشد و ارتقای صنعت داروسازی تا چه میزان راهبردی و صحیح بوده است.
این افتخار در مورد بسیاری از داروهای راهبردی دیگر که در حوزه سلامت از اهمیت استراتژیک فراوانی بر خوردارند،تکرار شده و به اثبات رسیده اند.
بانک ملی ایران نیز در راستای اهمیت استراتژیک صنعت داروسازی تا کنون حمایت های گوناگونی را از این صنعت به عمل آورده است و در مسیر پیشروی کشور به این روند، پر قدرت ادامه خواهد داد.
امیدوارم همچنان متخصصان این صنعت و پزشکان داروساز که به حق از تبار حکیم زکریای رازی هستند،پرچم ایران را بیش از گذشته در عرصه های فناوری داروسازی و سلامت در جهان بالا برند و در حراست از مرزهای سلامت مردم کشور،پر توان تر از همیشه باشند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا