بین الملل

علی بابا پلت فورم تجارت الکترونیکی در روسیه راه اندازی می کند

مالک علی بابا از اواسط ماه اکتبر نخست پلت فورم تجارت الکترونیکی را در روسیه عملیاتی می کند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از راشاتودی، فروشگاه اینترنتی علی بابا در حال معرفی یک پلت فورم جدید تجاری با نام «تی مال» در بازار روسیه است.  این سرویس الکترونیکی تجاری در حال تست مراحل آزمایشی خود است و قرار است در اواسط ماه آینده میلادی عملیاتی شود.

  «تی مال» در روسیه در چهارچوب پلت فورم «علی اکسپرس» راه اندازی خواهد شد. در واقع این برای نخستین بار است که برند علی بابا در خارج از چین در یک پلت فورم تجارت الکترونیکی قرار می گیرد.

همچنین بخوانید

  «علی اکسپرس» یکی از محبوب ترین فروشگاهای اینترنتی در روسیه است که بر اساس تخمین های انجام گرفته هر ماه ۱۵.۶ میلیون مشتری از آن خرید می کنند.

البته «تی مال» بعنوان یک فروشگاه اینترنتی مجزا و یک پلت فورم الکترونیکی در روسیه عمل خواهد کرد تا شمار نامحدودی از فروشندگان را به یکدیگر متصل کند.

کالاها از انبارهای شرکای علی بابا در روسیه تحویل مشتریان «علی اکسپرس» داده خواهد شد و دیگر نیازی به تحویل آنها از انبارهای چین نیست. البته بومی کردن «علی اکسپرس» در روسیه از ۲ سال پیش کلید خورده بود و به روز رسانی «تی مال» در این کشور به معنی ارائه بهتر خدمات بمنظور انتخاب دقیق تر کالا در روسیه است.

«تی مال» همه نوع کالا را ارائه خواهد کرد و شامل یک طیف وسیعی از کالاها از لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی تا پوشاک و کالاهای ویژه کودکان می شود؛ ضمن اینکه برندهای روسی، بین المللی و همچنین برخی از برندهای محبوب چینی برای مشتریان روسی در دسترس خواهد بود و ۱۴ هزار برند در «تی مال» ثبت شده است.

منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا