بانک و بیمهطلا و ارز

تلاش طلا برای افزایش قیمت

بررسی قیمت طلا ۱۸ عیار، سکه بهار آزادی و سکه امامی در هفته گذشته نشان دهنده افزایش ۸۰۸ تومانی، ۹ هزار تومانی و ۸ هزار و ۹۰۰ تومانی بوده است.

هر گرم طلا ۱۸ عیار در هفته گذشته از گرمی ۱۲۰ هزار و ۵۳۵ تومان شروع به قیمت گذاری کرد و تا اواسط هفته روند صعودی به خود گرفت، تا جایی که روز دوشنبه سوم مهرماه به گرمی ۱۲۲ هزار و ۷۵۱ تومان رسید، پس از آن طلا تغییر جهت داد و ارقام ۱۲۱ هزار و ۸۷۴ تومان و ۱۲۱ هزار و ۸۹ تومان را تجربه کرد.این فلز زرد رنگ در آخرین روز از هفته تجربه قیمت ۱۲۱ هزار و ۳۴۳ تومان را داشت.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از میزان، اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده افزایش ۸۰۸ تومانی هر گرم طلا ۱۸ عیار در طول هفته  است.

سکه بهار آزادی در طول هفته گذشته نوسان قیمت متعددی را دید، در ابتدا هفته به ارزش یک میلیون و ۲۰۳ هزار تومان ارزش گذاری شد، سپس روند نزولی به خود گرفت و ارقام یک میلیون و ۱۹۹ هزار تومان را تجربه کرد، در سومین روز هفته با رشد قیمت به یک میلیون و ۲۰۶ هزار تومان و سپس یک میلیون و ۲۱۴ هزار تومان رسید و در نهایت در آخرین روز از هفته با کاهش ۲ هزار تومانی قیمت به رقم یک میلیون ۲۱۲ هزار تومان بسنده کرد.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز سکه بهار آزادی ۹ هزار تومان محاسبه شده است.

قیمت سکه امامی در مقایسه با سکه بهار آزادی نوسان قیمت کمتری داشت، در ابتدا هفته به ارزش یک میلیون و ۲۳۷ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت گذاری شد، تا اواسط هفته به رقم یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان رسید، در چهارمین روز از هفته کاهش قیمت جزئی داشت و پس از آن تا آخرین روز کاری با رشد قیمت به رقم یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

 اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته در حدود ۸ هزار و ۹۰۰ تومان بوده است.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا