انرژی

صنعت نفت مقاومت اقتصادی را به‌ نمایش گذاشت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: صنعت نفت توانست با طرح‌هایی که جهان استکبار در حوزه تهاجم اقتصادی و تخریب اقتصادی ایران طراحی کرده بود، مقاومت اقتصادی را به نمایش بگذارد.

غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت در عسلویه اظهار کرد: دانش‌بنیان بودن، تلفیق مدیریت ستادی با میدانی و آفرینش اقتدار بین‌المللی از ویژگی‌های صنعت نفت است، این صنعت از ارکان مهم مدیریت در تولید ثروت و ایجاد قدرت است.

همچنین بخوانید

وی تصریح کرد: صنعت نفت در جنگ نرم اقتصادی جهان استکبار خط مقدم مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است، این صنعت توانست با طرح‌هایی که جهان استکبار در حوزه تهاجم اقتصادی و تخریب اقتصادی ایران طراحی کرده بود، مقاومت اقتصادی را به نمایش بگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: وزارت نفت توانست تهدید بین‌المللی را به مؤلفه قدرت جهانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل کند، همه افراد این وزارت  همانند افسران و سربازان سربلند در جبهه‌ مقاومت حضور داشتند.

صفایی بوشهری گفت: وزارت نفت در استان بوشهر منشأ خیرات بسیاری بوده و این استان نیز برای وزارت نفت برکات زیادی داشته است.

وی عنوان کرد: استان بوشهر با وجود آنکه در منظومه اقتصاد ایران و در تولید ناخالص ملی در جایگاه سوم و تولید سرانه ثروت در جایگاه نخست قرار کشور دارد، اما همه استان به‌طور متوازن از این ثروت برخوردار نیستند، به همین دلیل باید تدبیر اساسی در این خصوص اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر  اظهار کرد: مردم بوشهر و جوانان بوشهر نگاهشان به وزارت نفت و صنعت نفت است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا