کسب و کار

معرفی انواع بخاری گازی و برقی

وقتی هوا سرد می شود افراد احساس نیازبه انواع گرم کنندها از لباس گرم و آبگرمکن می کنند تا بخاری ما اینجا می خواهیم در مورد انواع بخاری ها که می توانیم کم و بیش در بازار ببینیم و آنها را خریداری و مورد استفاده قرار دهیم صحبت کنیم. ابتدا آنها را معرفی و در رابطه با هرکدام توضیحات لازم را خواهیم داد.

ابتدا باید بدانیم از کجا می توانید با اطلاعات کامل تر و بیشتر این کالای مفید و حساس را خریداری کنیم تصاویر آنها را ببینیم، ویژگی ها را مقایسه کنیم و بعد دست به انتخاب و خرید بزنیم. راحت ترین شیوه خرید آنلاین بخاری گازی یا برقی و یا خرید اینترنتی آبگرمکن گازی، اجاق گاز یا هر وسیله دیگر است برای این منظور می توانید به فروشگاه بزرگ دیجی کالا، فروشگاه اینترنتی فروشکالا و یا هر فروشگاه دیگر که کالاهای مورد نیاز را از طریق اینترنتی بفروش می رساند خریداری کنیم

همچنین بخوانید

انواع بخاری

بخاری گازی

بخاری که سوخت مورد نیازش گاز است و با سوختن گاز می تواند گرمای مورد نیاز برای گرم کردن محیط اطراف را تولید می کند بخاری گازی است. این نوع بخاری در جامعه ما متداول ترین و پرفروش ترین بخاری است که اکثر خانواده های ایرانی به دو دلیل مهم از آن استفاده می کنند اول اینکه با توجه به منابع و ذخایر عظیم نفت و گاز بوفور در کشور یافت می شود و دوم قیمت آن نسبت به انرژی برقی بسیار مناسب تر و ارزان تر است. اما سوخت گاز یک سوخت فسیلی است و با سوختن باعث آلودگی محیط زیست می شود.

انواع بخاری گازی:

بخاری گازی دیواری این نوع بخاری گازی بر روی دیوار نصب می شود و دارای اندازه کوچک هستند و برای مکانهای کوچک مانند اطاق خواب یا اطاق کودک مناسب می باشند.

بخاری گازی زمینی: بخاری گازی زمینی یا مبله معمولا برای جاهای باز و بزرگ تولید می شوند دارای اندازه بزرگ تر از بخاری گازی دیواری هستند و دارای توان گرما دهی بیشتر از بخاری دیواری است. این نوع بخاری برای اطاق های بزرگ مانند اطاق نشیمن، حال، مکان های باز، ادارات و غیره مناسبند.

بخاری با دود کش: این بخاری برای دفع و تخلیه کاز های سمی و خطرناک نیاز صد در صدی به دودکش دارد زیرا بدون دود کش منو اکسید کربن و سایر سموم حاصل از سوخت فسیلی گاز شهری در محیط پراکنده شده و جایگزین اکسیژن شده و باعث خواب، مسمومیت و در نتیجه مرگ افراد می شود.

بخاری گازی بدون نیاز به دود کش: بخاری بدون دودکش بر خلاف مورد قبل برای تخلیه گازهای سمی نیاز به دود کش ندارد و دارای سیستم هوشمند سنجش میزان منواکسید کربن و اکسیژن است و در صورت گذشت میزان این سموم از حد مجاز و کم شدن اکسیژن مشعل اصلی بخاری را خاموش می کند و بخاری فقط روی شمعک باقی می ماند این بخاری براحتی قابل جایجایی است زیرا به لوله های دودکش متصل نیست این نوع بخاری را باید در امکان بسته مثل اطاق خواب و یا اطاق کوچک استفاده نکرد زیرا در این مکان ها تبادل اکسیژن کمتر صورت می گیرد.

شومینه: نوعی بخاری گازی است که حالت تزیینی و لاکچری دارد و فرد را یاد شومینه های طبیعی قصرها و ویلاهای بزرگ دهه های گذشته اروپا می اندازد مصرف شومینه ها بیشتر از بخارهای معمولی است و خانواده ها بیشتر بخاطر زیبا سازی محیط و خانه از آنها استفاده می کنند.

هیتر گازی: هیتر گازی نوعی از سیستم گرمایشی است که برای اماکن . مراکز صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از فن دمنده باعث تزریق هوای گرم به محیط و گرم کردن محیط می شود. هیتر گازی نیاز به تاسیسات خاصی در ساختمان محل استفاده هنگلم ساخت ندارد و براحتی قابل جابجایی است و همچنین هزینه کمتری نسبت به سایر سیستم های گرمایشی برای نگهداری و تعمیر یا تعویض قطعات مستهلک شده بدلیل استفاده از آن دارد.

بخاری برقی

بخاری برقی بخاری است که برای کار کردن و کرم کردن محط اطراف خود نیاز به نیروی الکتریسیته دارد و ار طریق گرم کردن المنت هایی که به شبکه برق شهری از طریق یک سیم متصل هستند و محیط اطراف را گرم می کند

بخاری برقی معمولی: این نوع بخاری برقی دارای استفاده در منازی مسکونی یا در بعضی از ادارات هستند و معمولا دارای ساختمان ساده ایی است و از یک بدنه یک یا چند المنت و کلید روشن و خاموش شدن واجزای ساده دیگر است.

بخاری برقی فن دار: این نوع بخاری دارای فن است و از طریق هوایی که فن تولید می کند گرمای تولید شده توسط المنت ها را در محیط پراکنده می گند و باعث گرم کردن محیط می شود.

بخاری برقی ضد آب: بخاری برقی ضد آب برای حمام و اماکنی که در آنها آب وجود دارد و افراد از آب برای رفع احتیاجات مختلف خود استفده می کنند بکار گرفته می شود پاشش یا ریختن آب بر روی این بخاری باعث اتصال و برق گرفتگی نمی شود.

بخاری برقی تابشی

بخاری برقی صنعتی

رادیاتور برقی

بخاری برقی فن دار دولونگی

بخاری برقی کم مصرف

 

 

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا