بانکبانک و بیمه

رونمایی کتاب «ضمانت‌نامه‌های بانکی: اصول و روش کاربردی»

کتاب «ضمانت‌نامه‌های بانکی: اصول و روش کاربردی صدور ضمانت‌نامه بانکی به همراه چک لیست» در حاشیه نمایشگاه رسم تعاون رونمایی شد.

کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون در خصوص برنامه رونمایی از این کتاب اظهار داشت: یکی از برنامه­‌های مرکز در سال ۱۴۰۱ با رویکرد جذب منابع و مدیریت نقدینگی به منظور توسعه دانش و مهارت کارکنان شعب، تدوین و اجرای برنامه­‌های آموزشی صدور ضمانت­‌نامه­‌های بانکی بوده که کتاب حاضر در راستای برنامه مذکور با هدایت و حمایت مرکز آموزش و پژوهش تولید شده است.
میرزاخانی در خصوص هدف و فرایند تولید کتاب «ضمانت‌نامه‌های بانکی: اصول و روش کاربردی» تصریح کرد: کتاب مذکور همسو با برنامه آموزش و توانمندسازی روسای شعب و کارکنان حوزه اعتباری بانک در زمینه صدور ضمانت‌نامه بانکی، طی یک سال فعالیت پژوهشی توسط محمد شیخ حسینی، سرپرست بانک توسعه تعاون و حمید فلاحتی معاون اداره کل حسابرسی داخلی بانک توسعه تعاون تولید و منتشر شده است تا حلقه مکمل دوره آموزشی برگزار شده در کل کشور برای همکاران صف باشد.
وی افزود صدور ضمانت بانکی بعنوان یکی از ابزارهای جذب و تجهیز منابع می‌باشد و دوره آموزشی ضمانت‌نامه بانکی برای همه روسای شعب و مدیران و کارکنان مرتبط مدیریت شعب در سراسر کشور طراحی شده و تا پایان مهرماه همه جامعه هدف در بانک را تحت پوشش خواهد برد.
حسن عاشقی رییس اداره کل آموزش بانک توسعه تعاون در زمینه برنامه آموزشی ضمانت‌نامه بانکی گفت: به منظور ارتقای سطح یادگیری کارکنان بانک و تضمین کیفیت آموزش در حوزه ضمانت‌نامه بانکی دو سازوکار تولید فیلم آموزشی کاربردی و تولید کتاب راهنمای کاربردی بعنوان مکمل دوره‌های آموزشی پیش‌بینی و عملیاتی شده است که فیلم آموزشی ضمانت‌نامه بانکی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تولید و اشتراک‌گذاری و کتاب حاضر بخش دوم از سازوکار مذکور بود که در مدت زمانی حدود ۱۲ ماهه به ثمر نشسته است.
عاشقی ضمن قدردانی از حمایت مدیران ارشد بانک از فعالیت‌های آموزشی، از همکاران فرهیخته، اهل قلم، صاحب دانش و تجربه به مشارکت در تولید منابع آموزشی کاربردی– تخصصی، تولید فیلم‌های آموزشی با رویکرد مدیریت دانش و اشتراک‌گذاری تجربیات ناب سازمانی دعوت نمود.
گفتنی است این مراسم با حضور معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرپرست بانک توسعه تعاون، صاحب نظران، نویسندگان و علاقمندان حوزه تعاون، مدیران ارشد بخش تعاون، مرتضی فرهادی استاد تمام حوزه مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی در حاشیه نمایشگاه رسم تعاون در برج میلاد تهران برگزار و از کتاب کاربردی و تخصصی ضمانت‌نامه‌های بانکی رونمایی شد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا