بانکبانک و بیمه

حدود ۱۵ میلیون دلار آمریکا به نرخ توافقی معامله شد/ نرخ دینار عراق چقدر شد؟

با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با رشد اندک ۰.۳۴ درصدی نسبت به روز کاری قبل روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی؛ بررسی اطلاعات بازار توافقی نشان می‌دهد، در پایان معاملات اولین روز هفته (شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱) بیش از ۱۴ میلیون و ۹۴۹ هزار اسکناس دلار آمریکا معامله شده است.

همچنین در این روز، نرخ پایانی دلار آمریکا در حالی به رقم ۲۸۷۰۰ تومان رسیده است که قیمت پایانی روز کاری گذشته ۲۸۶۰۳ تومان بود. از سوی دیگر، قیمت دلار توافقی امروز در کمترین و بیشترین به ترتیب ۲۸۵۹۹ و ۲۸۹۲۰ تومان بوده است.

بر اساس این گزارش؛ در پایان معاملات امروز بازار توافقی ارز، یورو دیگر ارز معامله شده با ثبت حجم معاملاتی بیش از ۷۲۹ هزار یورو به قیمت پایانی ۲۹۱۲۰ تومان رسیده است که نسبت به نرخ پایانی ۲۹۰۰۹ تومانی روز کاری قبل، ۰.۳۹ درصد افزایش داشته است. همچنین کمترین و بیشترین قیمت یورو توافقی در بازار امروز به ترتیب ۲۸۶۸۰ و ۲۹۴۰۰ تومان بوده است.

همچنین  دینار عراق دیگر ارز معامله شده در بازار توافقی امروز، با ثبت حجم معاملاتی بیش از ۴۶ هزار دینار به قیمت پایانی ۲۱۸ ریال رسیده است که نسبت به نرخ پایانی ۲۱۵ ریالی روز کاری قبل، ۱.۴ درصد افزایش داشته است. همچنین کمترین و بیشترین قیمت یورو توافقی در بازار امروز به ترتیب ۲۱۵ و ۲۱۹ ریال بوده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا