کسب و کار

کفپوش گرانولی باشگاهی

کفپوش گرانولی یکی از انواع کفپوش هاست که در مقایسه با دیگر کفپوش ها از ویژگی های خاصی برخوردار است. این کفپوش ها بر اساس ویژگی هایی که دارند در مکان های مختلف نصب و مورد استفاده قرار می گیرند.شرکت پاورکفپوش با تکیه بر دانش روز و استفاده از مواد اولیه مرغوب و با همکاری نیروهای با تجربه و آموزش دیده اقدام به تولید انواع کفپوش های گرانولی و سایر محصولات مرتبط می نماید.

سایر محصولات پاورکفپوش

از دیگر محصولاتی که در مجموعه تولیدی پاورکفپوش تولید می شود می توان به کفوش های تاتامی و محصولات فومی اشاره کرد.محصولات فومی شامل مت یوگا ، آجر یوگا ، تخته استپ فومی و تشک انفرادی می باشد.یکی از جدید ترین محصولات ما چمن مصنوعی با کیفیت می باشد که کاربرد بسیاری نیز دارد.

در ادامه بصورت جامع به بررسی محصولات تولید شده توسط پاورکفپوش می پردازیم.

همچنین بخوانید

محصولات پاورکفپوش

کفپوش گرانولی

این کفپوش ها دارای خاصیت ارتجاعی بوده و به همین دلیل در مکان هایی استفاده می شوند که نقش ضربه گیر را ایفا کنند.مکان هایی مثل باشگاه های بدنسازی و پارک ها و مهدکودک ها. در باشگاه های بدنسازی به دلیل سقوط وزنه ها و حتی زمین خوردن ورزشکارارن ،استفاده از این کفپوش ها می تواند از آسیب های احتمالی جلوگیری کند.در مهدکودک ها و پارک ها هم نصب این کفپوش ها از زخمی شدن کودکان هنگام بازی و زمین خوردن در حین بازی جلوگیری میکند.این کفپوش ها به دلیلی مقاومت بسیار بالایی که دارند می توانند در مکان های باز و در معرض نور خورشید،در موقعیت هایی که از لحاظ جغرافیایی سرد و یا گرم هستند نیز مرد استفاده قرار میگیرند.

کفپوش های گرانولی پاورکفپوش در انوع ضخامت های ۲۰ – ۲۳ – ۲۵ – ۲۸ – ۳۰ میلیمتر در ابعاد یک در یک متر و رنگ های متنوع تولید شده و مطابق با تمام سلیقه ها می باشد. رنگ های کفپوش ها شامل مشکی – طوسی – نوک مدادی – قرمز – سبز – آبی و طرح های دانه رنگی بوده و همچنین امکان تولید به رنگ های سفارشی مشتریان مهیا می باشد.

 

کفپوش تاتامی

کفپوش های تاتامی در مقایسه با کفپوش های گرانولی نرم تر بوده و از مقاومت کمتری برخوردارند.

این کفپوش ها عمدتا در فضاهای بسته و سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا در اتاق های کودک ، اتاق های بازی مهد کودک ها ، سالن های ورزشی هوازی و رزمی و ایروبیک نصب می شوند. این کفپوش ها بدون حساسیت و مالش رنگ هستند و هیچ گونه بویی ندارند و در اتاق نوزاد هم می توان از آنها استفاده کرد.

تشک انفرای

تشک های انفرادی برای انجام تمرین های تک نفره در خانه و یا باشگاه مورد استفاده قرار میگیرند. وزن این تشک ها بسیار کم بوده و به راحتی قابل حمل هستند .انواع تشک را می توانید از وبسایت پاورکفپوش تهیه نمایید.

تخته استپ فومی

برای انجام برخی از حرکات ورزشی چه در خانه و چه در باشگاه و حتی در پارک و طبیعت نیاز به یک سکو به مانند پله می باشد.به همین دلیل تخته های فومی تولید شد و بسیار مورد استفاده قرار گرفت .این تخته های فومی در ابعاد مختلف و ضخامت های متنوع تولید میشود.

آجر یوگا

این آجر ها از جنس فوم بوده و در ابعاد یک آجر معمولی بوده و بسیار کاربرد در حرکات ورزشی دارد.این آجر ها را به منظور استفاده در باشگاه ها و خانه برای ورزشکاران می سازند.از جمله حرکاتی که با آجر  یوگا می توان انجام داد حرکت دراز نشست و دیگر حرکاتی که نیازمند سکو می باشد است .

مت یوگا

مت یوگا تشکی شبیه تشک انفردی است.با این تفاوت که مت های یوگا را می توان به صورت لول در آورد و حمل و جابجایی آنها با کاوری که دارند بسیار آسان می باشد. مت یوگا معمولا در باشگاه های بانوان برای حرکات هوازی استفاده می شود.

مزایای کفپوش گرانولی

انعطاف پذیری بالا

خاصیت برگشت پذیری

تنوع رنگ بندی بالا

ضخامت های مختلف

عایق صدا

ضربه گیر

بدون بو و حساسیت

قیمت مناسب

نصب آسان

نظافت آسان و بدون دردسر

مقاوم در برابر نور خورشید،سرما،گرما،برف،گرد و خاک و غیره

طول عمر بالا

موارد کاربرد کفپوش های گرانولی

باشگاه های بدنسازی

باشگاه های رزمی

باشگاه های وزنه برداری

باشگاه های ایروبیک

باشگاه های هوازی

زمین بازی کودکان

پارک ها

مهد کودک ها و مدارس

اصطبل ها

کارخانه ها

کارخانه ها و کارگاه ها

حیاط خانه ها و ویلا ها

 

مواد لازم برای تولید کفپوش گرانولی

۱-گرانول

گرانول ماده ای است که از باریافت لاستیک های از رده خارج خودرو ها به دست می آید.در واقع گرانول همان لاستیک خرد شده است که طی فرایند آسیاب و خرد شدن تبدیل به گرانول می شود.دستگاه های مختلفی در حال کارند تا اجزای لاستیک را از هم جدا کرده و گرانول ،سیم و نخ آن را بصورت خالص و جدا از هم به دست آورند.گرانول مهم ترین و بخش اصلی مواد مورد نیاز برای تولید کفپوش گرانول می باشد.شرکت معبر پاورکفپوش یک مجموعه بزرگ می باشد که مواد اولیه مورد نیاز خود را نیز درون مجموعه خود تولید می نماید.این امر سبب کاهش قیمت محصول و رضایت بیشتر مشتری می شود.

۲-چسب

چسب مورد نیاز برای تولید کفپوش ای گرانولی پاورکفپوش از جنس پلی اورتان بوده که موتاد وارداتی می باشد.پیش تر این چسب ها را از کشور های اروپایی مانند آلمان و فرانسه وارد می کردند اما بواسطه تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران واردات این چسب غیرممکن شد. اما این محدودیت ها موجب پیشرفت شده و مجموعه بزرگ پاورکفپوش طی سالها تلاش و پشتکار توانست در درون مجموعه خود دست به تولید چسب های پلی اورتان زده و مواد مورد نیاز برای تولید محصولات خود را در مجموعه خود تولید نماید.

۳-رنگ

برای تولید کفپوش های گرانولی پاورکفپوش باید از رنگ های مختلف برای بالا بردن تنوع و زیبایی محصولات استفاده کرد.رنگ هایی که در تولید کفپوش به کار می روند باید دارای مقاومت و تلورانس در برابر دما های بالا باشند و هنگام تولید آتش نگیرند.

مجموعه ما از بهترین رنگ های پودری موجود در بازار استنفاده می کند و مطمئن می شود که رنگ های استفاده شده در کفپوش ها دوام بالا داشته و آسیبی به کیفیت چسب نرساند.

چه ضخامتی برای چه مکانی مناسب است ؟

باشگاه های بدنسازی ———————————————————– ضخامت ۲۰ و ۲۵ میلی متر

باشگاه های رزمی ———————————————————— ضحامت ۲۰ میلی متر

باشگاه های وزنه برداری——————————————————– ضخامت ۳۰ و ۳۵ و ۴۰ میلی متر

باشگاه های ایروبیک ——————————————————— ضخامت ۲۰ میلیمتر

باشگاه های هوازی ———————————————————– ضخامت ۲۰ میلیمتر

زمین بازی کودکان ———————————————————– ضخامت ۲۵ و ۳۰ میلی متر

پارک ها ———————————————————— ضخامت ۲۵ و ۳۰ میلی متر

حیاط مهد کودک ها و مدارس ———————————————– ضخامت ۲۵ و ۳۰ میلیمتر

اصطبل ها —————————————————————- ضخامت ۳۰ و ۳۵ و ۴۰ میلیمتر

کارخانه ها —————————————————————— ضخامت ۴۰ میلیمتر

کارخانه ها و کارگاه ها—————————————————– ضخامت ۴۰ میلیمتر

حیاط خانه ها و ویلا ها————————————————— ضخامت ۲۰ و ۲۵ میلیمتر

پاور کفپوش یکی از فروشگاه های معتبر کشور برای خرید انوع کفپوش می باشد. برای خرید می توانید از این وبسایت کمک بگیرید.

 

 

 

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا