کسب و کار

 مبل شویی در منزل همراه با معرفی بهترین مبل شویی

 

شستشوی مبل و حفظ ظاهر آن معمولا یکی از دغدغه‌های خانم‌های خانه دار در تمام فصول سال، مخصوصا نزدیک عید است. مبل شویی در منزل توسط شرکت های مبل شویی مانند: سایت آچاره، خدمت از ما، سنجاق و مبل شویی تهران، یکی از خدماتی است که نظافت مبل را در محل با کمک دستگاه انجام می‌ دهند. یکی از مزیت‌ های شستشوی مبل در منزل، تمیز کردن مبل بدون نیاز به جا به جایی می‌ باشد. چرا که جا به جایی مبل ممکن است بسیار هزینه بر باشد و در نهایت باعث ایجاد صدمه به مبل شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شستشوی مبل به راحتی در منزل قابل انجام است و در نهایت بهترین نتیجه را به ارمغان می‌ آورد.

در ادامه به بررسی شستشوی مبل و خوشخواب در منزل، معرفی دستگاه مبل شویی، ویژگی‌ های بهترین مبل شویی، مزیت‌ های استفاده از دستگاه مبل شویی و راهنمای شستشوی انواع مبل در منزل می‌ پردازیم. با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید

خدمات مبل شویی در منزل به چه صورت است؟

برای تمیزکاری و شستشوی مبل‌ ها با کمک بخارشور و شامپو فرش نیز می‌ توانید اقدام کنید، اما برای شستشوی کامل و موثر، استفاده از تکنولوژی‌ های روز دنیا برای شستشوی مبل توصیه می‌ گردد؛ چرا که با وجود اسفنج‌ های درونی، شستشوی کامل مبل بدون تجهیزات خاص، امکان‌ پذیر نیست.

شستشوی مبل در منزل شامل نظافت اسفنج، پارچه، تشک‌ ها، کوسن و پشتی مبل به صورت یکپارچه در جهت از بین بردن لکه‌ ها می‌ باشد. مبل شویی با کمک بخار، مواد شوینده و دستگاه تمام اتوماتیک انجام می‌ شود. این روش مبل‌ ها را عمیقا شستشو می‌ دهد و در نهایت مبل را مثل روز اول تمیز و خشک می‌ کند.

از مزیت‌ های مهم این روش این است که تمام مراحل بدون هیچ آسیبی به مبل انجام می‌ شود. زیرا جنس مبل در ابتدا توسط کارشناس بررسی می‌ شود و بهترین روش شستشو انتخاب می‌ شود. شما نیز می‌ توانید شستشوی مبل خود را بدون نگرانی به شرکت مبل شویی بسپارید و در کوتاه‌ ترین زمان به نتیجه مطلوب دست یابید.

دستگاه مبل شویی چگونه کار می‌کند؟

این دستگاه در ابتدا آب و کف را با فشار به اسفنج مبل تزریق می‌ کند. این کف با حداقل میزان آب خارج می‌ شود تا کم‌ ترین آسیب را به مبلمان وارد کند. پس از آغشته شدن کل مبل به مواد شوینده، با کمک مکنده، آب کثیف از مبل کشیده می‌ شود و آلودگی از عمق مبل به بیرون کشیده می‌ شود. این آب در داخل مخزن ذخیره می‌ شود و مبل تا ۹۰ درصد خشک می‌ شود.

این دستگاه قابل حمل و با کارایی بالا می‌ باشد که بدون آسیب و در منزل، مبل‌ های شما را تمیز می‌ کند. این دستگاه با مکش قوی که دارد، آلودگی را از عمق مبل خارج می‌ کند و در نتیجه باعث افزایش طول عمر مبل و تمیزی عمیق آن می‌ شود.

بهترین شرکت مبل شویی در منزل چه ویژگی‌ هایی دارد؟

در ادامه به بررسی ویژگی‌ های بهترین مبل شویی می‌ پردازیم.

  • کم‌ترین آسیب را به مبل وارد می‌ کند.
  • بر اساس جنس و نوع پارچه مبل، روش شستشو را انتخاب می‌ کند.
  • از پرسنل مجرب و متخصص در این امر استفاده می‌ کند.
  • از مواد شوینده با کیفیت استفاده می‌ کند.
  • لکه‌ ها را عمیقا پاک می‌ کند.
  • مبل را کاملا ضدعفونی می‌ کند.
  • بوی بد مبل را از بین می‌ برد.
  • خدمات را با قیمت مناسب ارائه می‌ دهد.

معرفی بهترین مبل شویی در منزل

بهترین شرکت مبل شویی در تهران دارای ویژگی‌هایی چون استفاده از مواد شوینده مرغوب، لکه بری عمیق، شستشو با دستگاه و بهره گیری از بهترین روش‌های شستشو مناسب با نوع پارچه می‌باشد. یک شرکت معتبر خدمات شستشوی مبل در منزل را با بالاترین کیفیت و حداقل زمان انجام می‌دهد.

شستشوی مبل در منزل با دستگاه چه مزایایی دارد؟

مزایای شستشوی مبل در منزل شامل موارد زیر است.

  • بدون نیاز به جا به جایی، مبل تمیز می‌ شود.
  • در کم‌ ترین زمان قابل انجام است.
  • دستگاه مورد استفاده، مبل را عمیقا تمیز می‌ کند.
  • مبل در کم‌ ترین زمان خشک می‌ شود.
  • از روش متناسب با پارچه مبل استفاده می‌ شود.

 

شستشوی مبل در منزل معمولا چقدر طول می‌ کشد؟

اگر بخواهید خودتان شخصا مبل‌ ها را بشویید، راه طولانی را در پیش دارید. چراکه ممکن است یک روز کامل وقتتان را بگیرد. اما اگر شستشوی مبل خود را به یک شرکت مبل شویی در تهران بسپارید، تمیز کردن یک مبل ۷ نفره در کم‌ تر از ۲ ساعت انجام می‌ شود.

این زمان بستگی به تعداد مبل و نوع پارچه دارد مبل‌ های چرمی‌ به خاطر حساسیت بیشتر، مدت زمان بیشتری طول می‌ کشد تا تمیز شود. اما به طور کلی مدت زمان شستشوی مبل در منزل و با دستگاه، در مدت زمان بسیار کمی‌ انجام می‌ شود و مبل سریعا خشک می‌ شود. از مزیت‌ های سریع خشک شدن مبل این است که آلودگی دوباره روی آن نمی‌شیند.

چرا استفاده از دستگاه مبل شویی در منزل بهتر است؟

اگر قصد شستشوی مبل در منزل به دست خودتان را دارید باید در نظر داشته باشید که استفاده از مواد شوینده نامناسب ممکن است باعث آسیب به بافت پارچه شود و در طولانی مدت، عمر مبل را کاهش دهد. همچنین ممکن است لکه‌ها به عمق نفوذ کنند و در آینده لکه بری را دشوار‌تر کنند. اگر هم لکه بری با دستمال پرزدار و نامناسب تمیز شود، ممکن است لکه‌های جدیدی روی مبل ایجاد شوند.

بنابراین، بهتر است از دستگاه مبل شوی برای شستشوی مبل استفاده شود. از آنجا که هزینه خرید یا اجاره این دستگاه بسیار بالاست، بهتر است این کار را به شرکت مبل شویی بسپارید تا با کمک تیم متخصص خود، بهترین روش را برای شستشو اتخاذ کنند.

شستشوی انواع مبل در منزل به چه صورت است؟

در ادامه به معرفی روش‌ هایی جهت شستشوی مبل چرم، مخمل و پارچه ای می‌ پردازیم. نحوه شستشوی مبل در تمامی منطقه ها به صورت یکسان می باشد، مبل شویی در غرب تهران با شرق و شمال به یک شکل می باشد.

شستشوی مبل چرم در منزل

شستشوی مبل چرمی‌ بسیار حساس است و ممکن است پارچه آن خش بیفتد و خراب شود. بنابراین نهایت دقت را در شستشوی این نوع پارچه باید در نظر گرفت. برای شستشوی این جنس مبل بهتر است تنها لکه‌ها را از بین برد و سپس با بخار کل سطح مبل را تمیز کرد.

شستشوی مبل مخمل در منزل

مبل مخمل نیز به علت لطافتی که دارد، بسیار حساس است. برای تمیز کردن این جنس مبل، باید ابتدا گرد و خاک آن را با پارچه پاک کنید و با محلول‌های آب و صابون، جوش شیرین و آبلیمو و یا شامپو فرش، لکه‌های آن را از بین ببرید. در ابتدا بهتر است لکه‌ها را از بین ببرید، سپس با پارچه نم دار کل مبل را تمیز کنید.

شستشوی مبل پارچه ای در منزل

برای تمیز کردن مبل پارچه ای، می‌توان یک دستمال را به کف روی آب و شامپو فرش آغشته کرد و آن را روی تمام سطوح مبل کشید. سپس با یک پارچه نم دار، کف باقی مانده را تمیز کرد. قبل از تمیز کردن فرش حتما مقداری از محلول شوینده را در قسمت مخفی مبل امتحان کنید تا مطمئن شوید که رنگ مبل را از بین نمی‌برد.

 

 

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا